مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز خبر داد:

معلم البرزی اندوخته مالی خود را به مدرسه سازی اهدا کرد

کرج(پانا)- مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اعلام کرد که یکی از معلمان بازنشسته این استان به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب تفاهم نامه ای، اندوخته سال ها کار و تلاش خود را به مدرسه سازی اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
معلم البرزی اندوخته مالی خود را به مدرسه سازی اهدا کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، حسن مهرانی اظهار کرد: فضه سلیمی فرهنگی بازنشسته که سال ها در کسوت معلمی و مدیریت مدرسه در آموزش و پرورش به فرزندان این مرز و بوم خدمت کرده، اندوخته سال ها تلاش خود را به ساخت یک مدرسه چهار کلاسه در کرج اختصاص داد.

وی بیان کرد: مقرر شد این مدرسه به نام مرحومه حاجیه خانم «هاجر زبردست » مادر این معلم بازنشسته نامگذاری شود.

مهرانی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از هزینه ساخت مدرسه مذکور از محل اندوخته این معلم دلسوز تامین می شود، خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد دیگر اعتبارات آن از محل بودجه دولتی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان البرز تامین خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی کمبود فضاهای آموزشی در استان البرز مهاجرت پذیری است به گونه ای که رشد جمعیت دانش آموزی برای البرز زمینه ساز مشکلات فراوانی شده است.

مهرانی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز البرز مسوولیت ساخت بسیاری از پروژه های آموزشی را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه تعهد و نظارت خیرین مدرسه ساز در البرز ستودنی است، اضافه کرد: روند ساخت مدارس خیری در این استان رضایت بخش است.

وی گفت: خیران نیک اندیش تاکنون تعداد ۳۶۵ مدرسه در استان البرز با هدف گسترش عدالت آموزشی و ترویج کمک در امرمقدس مدرسه سازی، احداث کرده اند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اضافه کرد: این تعداد فضای آموزشی با نگاه مهربان و خداپسندانه خیرین با زیربنای ۲۵۱ هزار و ۶۵۴ مترمربع و با چهار هزار کلاس درس ساخته شد.

وی تاکید کرد: خیرین نیک اندیش ۳۴۰ میلیارد تومان برای ساخت ۳۶۵ مدرسه در استان البرز، هزینه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار