انتشار آثار دانش‌آموزان منتخب ناحیه یک ری، در کتاب‌های بامداد داستان۵ و پرنیان ۱۸

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، از انتشار آثار دانش‌آموزان منتخب این منطقه در کتاب بامداد داستان۵ و پرنیان ۱۸خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
انتشار آثار دانش‌آموزان منتخب ناحیه یک ری، در کتاب‌های بامداد داستان۵ و پرنیان ۱۸

رحمت‌الله قاسمی‌پور، در در تشریح این خبر به پانا گفت: بخش ادبی جشنواره فرهنگی و هنری فردا، طی فراخوانی شاعران و نویسندگان نو قلم را به سرودن و نوشتن دعوت کرد و با داوری آثار رسیده به دبیرخانه مستعدین این دو حوزه را شناسایی و در سطح کشوری این جشنواره که دانش‌آموزان دبیرستانی در آن شرکت می‌کنند با حضور استادان طراز اول کشور داوری شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، خاطر‌نشان کرد: پس از نقد، تحلیل و ارزیابی آثار دانش‌آموزان که در جشنواره کشوری می‌افتد، آثار دانش آموزان نیز در قالب دو کتاب «پرنیان ۱۸» و «بامداد داستان ۵» به چاپ رسیده که خوشبختانه آثار دانش‌آموزان ناحیه یک شهرری در این دو کتاب ارزشمند وجود دارد.

او تصریح کرد در کتاب «بامداد داستان‌۵» اثر داستانی دانش‌آموز مینا عبدالرحیمی از مدرسه شهید‌غیوری که با داستانی با عنوان «صدر اعظمی به رنگ سبز، سپید و سرخ» شرکت کرده بود به چاپ رسیده؛ همچنین اثر برگزیده دانش‌آموز زهرا نجفی در رشته سفال از هنرستان آیت‌الله صدر، در کتاب «پرنیان ۱۸» که برگزیده آثار هنرهای دستی و تجسمی دانش‌آموزان سراسر کشور در سی و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا است، به چاپ رسیده است.

این کتاب‌ها به وسیله مؤسسه انتشاراتی منادی تربیت منتشر می‌شود و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار