محمد مومنی در گفت‌وگو با پانا

استقلال در دفاع مرکزی ضعف دارد؛ فرهاد مجیدی نباید ترکیب تیم را تغییر دهد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال تهران معتقد است ضعف این تیم در دفاع مرکزی باعث شد تا شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الدحیل با شکست زمین را ترک کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استقلال در دفاع مرکزی ضعف دارد؛  فرهاد مجیدی نباید ترکیب تیم را تغییر دهد

محمد مومنی در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد استقلال مقابل الدحیل در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: « استقلالی‌ها عملکرد خوبی داشتند اگر چه بازی را واگذار کردند اما به نظرم تیم بازی خوبی ارائه داد. هفت گل در یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اتفاق جدیدی بود و من تا به حال چنین چیزی ندیده بودم. به نظرم بازیکنان خیلی خوب درخشیدند اما اگر برخی نکات را رعایت می‌کردند، قطعاً نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. »

وی ادامه داد: « در خط دفاعی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند سخت‌گیرانه بازی نکردند و به راحتی می‌گذشتند در صورتی که در خط دفاعی و به خصوص در چنین بازی حساس و مهمی، باید دقت و سخت‌گیری بیشتر داشته باشند. در گل چهارمی که الدحیل به ثمر رساند کاملاً مشخص بود که بازیکنان ما به این بازیکن فضا دادند و به خاطر اشتباه مهدی‌پور و مرادمند چنین گلی به ثمر رسید. البته تمامی این مسائل تجربه است و راحت به دست نمی‌آید. اما به اعتقادم خطوط کناری استقلال خوب کار کردند البته اگر تیم با همان ترکیب اولیه به میدان می‌آمد به نظرم بهتر نتیجه می‌گرفت اما تصمیم‌گیرنده سرمربی تیم است و او بهتر می‌داند فضای تیمش‌ به چه صورت است. »

مومنی در ادامه با تمجید از بازی یکی از هافبک‌های استقلال در این بازی گفت: « فرشید اسماعیلی مقابل الدحیل بی‌نظیر بازی کرد و در جنگ تن به تن با حریف برنده بود. من معتقدم استراتژی استقلال در خط حمله خوب بود و ضعف تیم در دفاع مرکزی است که باید رفع شود. شاید یکی از ضعف‌های استقلال در این بازی این بود که ساده به میدان آمدند و روی الدحیل حساب باز نکردند. این تیم بسیار حرفه‌ای ‌و مسلط بود و کاملاً هدفمند و باهوش بازی کرد. »

مومنی خاطرنشان کرد: « در واقع به نظرم استقلال برای پیروزی بازی کرد و الدحیل برای صعود، و تفاوت این دو تیم همین بود. در این دیدار برتری استقلال کاملاً ملموس بود و مالکیت بازی با استقلال بود و در شرایطی که تیم ما بیشتر به برد نیاز داشت اما به خاطر هوشمند بازی کردن الدحیل آنها پیروز میدان شدند. »

وی در مورد بازی برگشت استقلال مقابل الدحیل اظهار کرد: « قطعاً بازی امشب دیداری سخت خواهد بود، استقلال در این دیدار استرس دارد و الدحیل با خیال راحت بازی می‌کند چرا که با نتیجه تساوی هم صدر جدول را در اختیار دارد و صعود می‌کند. به نظرم اگر فرهاد مجیدی در بازی برگشت با همان ترکیب قبلی به میدان بیاید بهتر نتیجه خواهد گرفت. »

پیشکسوت استقلال در پایان درباره عملکرد بازیکنان جوان این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: « عملکرد جوانان در تیم استقلال قابل قبول بود. بازیکنی مثل مهری، بابک مرادی دوندگی بالایی دارند و اگرچه تجربه زیادی ندارند اما تلاش بسیار زیادی می‌کند و همین موضوع می‌تواند مانع تفکرات الدحیل شود. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار