فرماندار اسلامشهر:

کرونای انگلیسی تمامی اعضای خانواده را مبتلا می‌کند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر تاکید کرد طبق اعلام یکی از مراکز تصویربرداری پزشکی شهرستان، در یکی از روزهای اخیر پس از تصویربرداری از قفسه سینه مراجعان در بازه زمانی بیست و چهار ساعته، 63 بیمار مبتلا به ویروس کرونا با درگیری ریه شناسایی شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کرونای انگلیسی تمامی اعضای خانواده را مبتلا می‌کند

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی با بیان اینکه گزارش‌هایی که از مراکز بیمارستانی شهرستان به ستاد کرونا ارسال می‌شود، هشدار دهنده و خطرناک است، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی و سرعت بالای انتقال این ویروس به بدن فرد مشاهده می‌شود که در برخی از بیماران ویروس سریع به ریه منتقل می‌شود.

او با بیان اینکه در پیک چهارم کرونا با شیوع ویروس کرونای انگلیسی در صورت ابتلای یکی از اعضای خانواده در اکثر موارد تمامی اعضای آن خانواده مبتلا می‌شوند، افزود: از تمامی مردم شریف اسلامشهر درخواست داریم جهت حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده خود از ترددهای غیر ضرور، میهمانی‌ها و دورهمی پرهیز کنند و نهایت دقت را در حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک داشته باشند.

مرسلپور خاطرنشان کرد: تمامی افراد در سنین مختلف از جمله کودکان نیز در معرض ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی هستند و متأسفانه در حال حاضر تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان‌های شهرستان را کودکان و نوزادان تشکیل می‌دهند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار