مدیرکل انتقال خون استان تهران:

اسلامشهر نیازمند استقرار دائمی مرکز انتقال خون است

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: استقرار دائمی مرکز انتقال خون در اسلامشهر یکی از نیازمندی‌های اولویت دار شهرستان است.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اسلامشهر نیازمند استقرار دائمی مرکز انتقال خون است

نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل انتقال خون استان تهران درخصوص برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات لازم جهت آغاز به‌کار مرکز انتقال خون اسلامشهر برگزار شد.

در این نشست، مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در دو سال اخیر جهت استقرار مرکز انتقال خون در شهرستان اظهار کرد: استقرار دائمی مرکز انتقال خون در اسلامشهر یکی از نیازمندی‌های اولویت دار شهرستان بود که مردم نیز همواره بر آن تاکید داشتند.

او با بیان اینکه فضای مورد نیاز جهت استقرار اولیه مرکز انتقال خون در اسلامشهر با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان تامین خواهد شد افزود: در سایت ادارات شهرستان در شهرک قائمیه نیز زمین مناسبی از سوی راه و شهرسازی جهت احداث ساختمان مرکز انتقال خون در اسلامشهر اختصاص خواهد یافت.

در ادامه محمدرضا مهدی زاده مدیر کل انتقال خون استان تهران نیز با بیان اینکه اهدای خون به نجات زندگی سه نفر می‌انجامد و فعالیت این مرکز در اسلامشهر در سلامتی مردم نیز تاثیرگذار است تصریح کرد: در صورت تحویل ساختمانی مناسب با سطح دسترسی مطلوب برای مردم، تجهیزات و نیروی انسانی لازم جهت آغاز موقت فعالیت مرکز انتقال خون در اسلامشهر پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه در سال‌های گذشته مردم اسلامشهر بیشترین اهدای خون را در سطح شهرستان‌های استان تهران داشتند، خاطرنشان کرد: در صورت تحویل زمین به اداره کل انتقال خون استان تهران، بلافاصله اقدامات اجرایی جهت احداث و در نهایت افتتاح مرکز دائمی انتقال خون اسلامشهر آغاز خواهد شد.

خبرنگاردانش‌آموز: محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار