در گفت و گو با پانا

خیام وقار کاشانی: «احضار» به دنبال تثبیت ژانر وحشت در تلویزیون است

افخمی مدیوم تلویزیون و ذائقه مخاطب را می‌شناسد/ از نوجوانی به فیلم‌های ترسناک علاقه داشتم

تهران (پانا) - بازیگر سریال «احضار» می‌گوید با اینکه تا الان مخاطبان از این سریال راضی بوده‌اند اما میزان موفقیت کلی سریال «احضار» به روندی که داستان به دنبال دارد بستگی دارد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
خیام وقار کاشانی: «احضار»  به دنبال تثبیت ژانر وحشت در تلویزیون است

سریال رمضانی «احضار» پس از سال‌ها دوری علیرضا افخمی از تلویزیون و پس از مجموعه «پرستاران»، در زمره کارهای ماورایی این کارگردان قرار می‌گیرد. افخمی با ساخت سریال «او یک فرشته بود» که در رمضان ۱۳۸۴ از شبکه دو پخش شد، گونه جدیدی با نام ماورایی را به تلویزیون آورد و پس از آن در همین گونه مجموعه «پنج کیلومتر تا بهشت» را ساخت.

سریال «احضار» محصول جدید سیمافیلم است و شب‌های ماه مبارک رمضان قرار است ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش شود. در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی بازی دارند و به گروه بازیگران افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزا آقایى نیز اضافه شدند.

خیام وقار کاشانی بازیگر سریال «احضار» که در ژانر ترسناک برای ماه رمضان تولید شده است گفت: «در شهریورماه دستیار آقای افخمی با من تماس گرفت و برای بازی در این سریال از من دعوت کرد. من هم برای خواندن فیلمنامه رفتم و پس از انجام صحبت‌های اولیه قرار بر این شد در این سریال حضور داشته باشم.»

وقار کاشانی با اشاره به ارتباط خود و کارگردان سریال «احضار» عنوان کرد: «شانزده سال پیش نقش کوچکی در سریال «پنجمین خورشید» آقای افخمی داشتم و با او آشنایی داشتم. همیشه کارهای او را دنبال می‌کردم و از نظرم او کارگردان بسیار خوبی است. او مدیوم تلویزیون و ذائقه مخاطب را می‌شناسد. همیشه کار کردن با او برای من تجربه بسیار خوبی بوده است و از این همکاری راضی بوده‌ام.»

این هنرمند درباره نقش خود گفت: «نقشی که به عهده دارم متفاوت از تمام نقش‌هایی که در چند سال اخیر بازی کرده بودم است. این نقش کاراکتری منفی دارد، او تلفن‌های همراه مراجعان به فالگیر را هک می‌کند و اطلاعاتشان را درمی‌آورد. فالگیر هم به واسطه اطلاعاتی که کاراکتر من در اختیارش قرار می‌دهد کلاهبرداری می‌کند و از مردم اخاذی می‌کند.»

این بازیگر در پاسخ به این سوال که تا چه میزان به فیلم و سریال‌های ترسناک علاقه دارد و آنها را دنبال می‌کند تصریح کرد: «ژانر ترسناک همیشه برای من جذاب بوده، این ژانر مخاطبان خود را دارد و مردم از آن استقبال می‌کنند. از نوجوانی به فیلم‌های ترسناک علاقه داشتم، با اینکه ترسناک بود اما باز دوست داشتم تماشا کنم.»

وی ادامه داد: «فیلم «شب بیست و نهم» ساخته حمید رخشانی یکی از اولین فیلم ترسناک‌هایی بود که تماشا کردم، فیلم «خوابگاه دختران» با بازی نگار جواهریان و باران کوثری به کارگردانی محمدحسین لطیفی را در سینما دیدم و فضای رعب و وحشت این فیلم به گونه‌ای بود که کار درست ساخته شده بود. زمانی که محمدحسین لطیفی در سال ۸۳ این فیلم را ساخت تلاش داشت تا با طرح موضوعاتی مانند جن و جن‌زدگی و پررنگ کردن حضور آن‌ها در جای‌جای فیلم موقعیت خود را در سینمای وحشت تثبیت کند.»

وقار کاشانی تصریح کرد:«الان جواب به این سوال که تا چه میزان سریال «احضار» را موفق می‌دانم زود است. طبق آماری که از چند قسمت پخش شده این سریال به دست آمده مشخص است مخاطب خود را پیدا کرده است. میزان موفقیت این سریال به روندی که داستان به دنبال دارد بستگی دارد. امیدوارم این سریال به خوبی دیده شود و مخاطبان را راضی کند. همیشه عوامل هر فیلم و سریالی دوست دارند بهترین نتیجه را کسب کنند، من هم به عنوان عضو کوچکی از سریال «احضار» آرزو دارم نتایج خوبی کسب کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار