دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان پسر خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد بصورت آنلاین با موضوع خبرنویسی برگزار شد

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان پسر خبرنگار مقاطع متوسطه اول و پایه دهم در سراسر استان بصورت آنلاین توسط مدرسان پانا با موضوع خبرنویسی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۷۹۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان پسر خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد بصورت آنلاین با موضوع خبرنویسی برگزار شد

سید نظام مرادی با بیان اینکه ایجاد یک شبکه دانش آموزی از دانش آموزان علاقمند و توانا در عرصه خبرنگاری می تواند روند تولید خبر در عرصه آموزش و پرورش را متحول کند گفت : شناسایی و توانمد سازی این دانش آموزان از اولویت های خبرگزاری پاناست.

وی اظهار کرد: خبرگزاری پانا به عنوان یک مرجع خبری و اطلاع رسانی آموزش و پرورش بیش از آنکه صرفا یک پایگاه خبری باشد یک فضای تربیتی است که می تواند زمینه تربیت اجتماعی دانش آموزان را در بستر سواد رسانه ای محقق نماید.

مدیر سازمان دانش آموزی استان، سرفصل‌ها و محورهای آموزشی این دوره را خبرنویسی، گزارش نویسی و مصاحبه عنوان کرد و گفت: کلاس‌ها به صورت وبینار و از طریق نرم افزار ادوب کانکت با تدریس مدرسین کشوری خبرگزاری پانا در حال برگزاری است .

وی با اشاره به تعداد دانش آموزان شرکت کننده در این دوره گفت: سهمیه ابلاغی در بخش پسران به استان 38 نفر است که بر اساس تقسیم بندی صورت گرفته هر شهرستان و منطقه 3 نفر دانش آموز پسر را جهت شرکت در دوره معرفی نموده است و امروز مبحث خبرنویسی را فرا گرفتند.

مرادی افزود: در پایان به دانش آموزان شرکت کننده کارت خبرنگاری معتبر ارائه خواهد شد و این دانش آموزان در عرصه خبرنگاری در استان فعال خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار