جلوه های ایثار معلمی

معلم فلاورجانی با وجود بستری در بیمارستان دست از آموزش برنداشت

فلاورجان (پانا)- فرشته اکبری معلم پایه سوم ابتدایی دبستان شهدای گمنام شهر قهدریجان با وجود بستری شدن در بیمارستان دست ازتدریس آنلاین دانش آموزانش برنداشت.

کد مطلب: ۱۱۷۸۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
معلم فلاورجانی با وجود بستری در بیمارستان دست از آموزش برنداشت

معلمان امروز مدافعان آموزش هستند که در این روزهای سخت کرونایی حتی با داشتن بیماری، دست از تعلیم و تربیت برنمی‌دارند و جلوه‌هایی از ایثارگری و فداکاری را برای آحاد جامعه به نمایش می‌گذارند

عشق و علاقه به آموزش آینده‌سازان این مرز و بوم بار دیگر توسط یکی از معلمان فداکار فلاورجانی از مدرسه شهدای گمنام شهر قهدریجان به معرض نمایش گذاشته شد و بار دیگر تخت بیمارستان، تبدیل به کلاس‌های تدریس آنلاین شد.

فرشته اکبری با 19 سال سابقه تدریس، معلم پایه سوم دبستان شهدای گمنام شهر قهدریجان است که بدلیل آسیب دیدگی مهره کمر چند روزی در بیمارستان بستری بود و در کنار این بیماری وظایف شغلی خود را فراموش نکرد و در این شرایط سخت به دانش آموزانش به صورت آنلاین آموزش داد تا خللی در روند آموزش و یادگیری آنان وارد نشود.

فرشته اکبری نمونه کوچکی از جامعه فداکار علم‌آموزی است که نشان داد اگر فردی عاشق معلمی باشد، هیچ‌گاه دانش‌آموزانش را حتی از روی تخت بیمارستان فراموش نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار