روایتی دیگر از جلوه های ایثار معلمی؛

معلم فولادشهری ناجی جان دانش‌آموزش شد

تهران (پانا) - معلم فولادشهری زمانی که متوجه شرایط وخیم دانش‌آموز خود می‌شود، برای نجات جان وی تلاش می‌کند تا جلوه ایثار را به زیبا‌ترین شکل ممکن ترسیم کند.

کد مطلب: ۱۱۶۸۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
معلم فولادشهری ناجی جان دانش‌آموزش شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی وزارت آموزش ‌و پرورش، « ندا اسپنانی» از آموزگاران فولادشهر اصفهان، فارغ التحصیل رشته دبیری علوم تجربی و شش سال است که در دوره ابتدایی مشغول تدریس بوده و در دوران کرونا نیز از روش های متنوعی برای تدریس خود استفاده می کند.

وی درباره شرایط بوجود آمده برای یکی از دانش آموزانش اظهار کرد: یک شب پس از پیگیری عدم حضور نیما در کلاس‌های آنلاین، از طریق مادر او متوجه شدم حال نیما وخیم شده و دو روز در بیمارستان بستری بوده است. خانواده نیما پس از ترخیص از بیمارستان در تهیه کپسول اکسیژن دچار مشکل شده بودند و‌ تنفس او با مشکل رو به‌ رو شده بود.

خانم اسپانی افزود: نیما دانش‌آموز توانایی است که با وجود بیماری خود و مادر و مشکلات دیگرش، تمام تلاش خود را انجام می دهد. پس از این که از شرایط او مطلع شدم، سریعاً موضوع را با همسرم مطرح کردم و پس از ساعت ها تلاش، حدود ساعت یک نیمه شب موفق شدیم کپسول اکسیژن را تهیه و به خانه نیما برسانیم. زمانی که رسیدیم لب های نیما سیاه شده و نفس هایش به شماره افتاده بود اما پس از استفاده از کپسول اکسیژن به شرایط مطلوب بازگشت.

مادر نیما در خصوص این اقدام معلم نیما می گوید: خانم اسپنانی ناجی جان نیما شد، او با تلاش های شبانه روزی خود برای تمام دانش‌آموزان فراتر از وظایف و مسئولیت هایش عمل می‌کند و هر وقت نیما به دلیل مشکلاتش از درس عقب می افتد، با حضور در منزل ما به شکل حضوری به نیما درس می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار