معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل شهرستانهای استان تهران:

جلوه‌های ویژه‌ی معلمی بستری برای انتقال و انعکاس تجارب خلاق و ایده های نو

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل شهرستانهای استان تهران، گفت برای ثبت فعالیتها، تجارب و خودارزیابی تمامی معلمان در سامانه ltms.medu.ir ، اطلاع‌رسانی دقیق و سریع در جهت مشارکت همه معلمان و رعایت عدالت و انصاف در داوری و ارزیابی فعالیتهای آنها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
جلوه‌های ویژه‌ی معلمی بستری برای انتقال و انعکاس تجارب خلاق و ایده های نو

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو در جلسه ویدئو کنفرانس با روسای مناطق 21 گانه گفت: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم ثبت فعالیتها و تجارب و خودارزیابی کلیه معلمان در سامانه ltms.medu.ir ، اطلاع‌رسانی دقیق و سریع به معلمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

او، افزود: این فرآیند یک رقابت نیست بلکه بستری برای انعکاس و انتقال تجارب خلاق، موفق و ایده‌های نو در فرایند یاددهی،یادگیری است.

بهارلو با اشاره به شیوه‌نامه و برنامه‌های پیشنهادی ستاد بزرگداشت و تکریم مقام معلم استان تصریح کرد: یکی از موارد جدید در انتخاب جلوه‌های ویژه‌ی معلمی، ایجاد فرصت برای مشارکت دانش‌آموزان در این امر است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل شهرستانهای استان تهران اظهار کرد: برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده این برنامه اطلاع‌رسانی مدیران مدارس در جهت مشارکت همه معلمان و رعایت عدالت و انصاف در داوری و ارزیابی فعالیتهای آنها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار