روایت معلم خیر خوزستانی که به دانش‌آموزان محروم قزوین 100 تبلت اهدا کرد

قزوین(پانا)- یک خیّر خوزستانی ۵۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان کم برخوردار قزوینی اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
روایت معلم خیر خوزستانی که به دانش‌آموزان محروم قزوین 100 تبلت اهدا کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، حسین اسدی، معلم خّیرِ خوزستانی که با اختصاص ارثیه پدری خود برای خرید تبلت و گوشی هوشمند ویژه دانش آموزان روستایی و کم برخوردار، به عنوان سفیر فرهنگی با دعوت معاونت آموزش ابتدایی، در اسفندماه سال گذشته در قزوین حضور یافت و ضمن دیدار و گفت و گو با مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، در تعدادی ازمدارس روستایی و عشایری قزوین حضور یافت و برای تهیه ۱۰۰ تبلت و گوشی هوشمند ویژه دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند استان قول مساعد داده بود.

در پی قول مساعد این خیّر خوزستانی و اهدای تبلت به دانش آموزان کم برخوردار، تعداد ۵۰ دستگاه تبلت به استان قزوین ارسال و طی روزهای گذشته در اختیار دانش آموزان روستایی و عشایری که به هیچ گونه آموزش مجازی دسترسی ندارند ( بر اساس اولویت بندی و شناسایی دانش آموزان کم برخوردار، نیازمند و فاقد هرگونه امکانات) قرار گرفت و به زودی ۵۰ دستگاه تبلت دیگر که از طرف این سفیر فرهنگی به استان ارسال خواهد شد، در بین دانش آموزان کم برخوردار استان توزیع می شود.

سید یداله حسینی معاون آموزش ابتدایی استان ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند این خیر اظهار کرد: کار خیر این سفیر فرهنگی نقش بسزایی در راستای توسعه عدالت آموزشی و کمک به تحصیل دانش آموزان محروم کشور دارد.

وی تصریح کرد: لزوم توجه به تحصیل دانش آموزان و تحقق عدالت آموزشی و ایجاد فرصت های برابر آموزشی به خصوص در بین قشر آسیب پذیر و دانش آموزان محروم از اولویت های اصلی این معاونت محسوب می شود. بهره مندی از ظرفیت خیران در همه زمینه ها می تواند گره‌گشای بسیاری از محرومیت ها شود..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار