خانه ریاضیات نیشابور میزبان خالق ارثیه ماندگار کشور شد

نیشابور (پانا) - معاون آموزش ابتدایی مدیر کل با همراهی معلم خوزستانی بخشنده ارثیه پدری، حسین اسدی میهمان خانه ریاضیات نیشابور شدند و پس از بازدید از این مکان علمی مقرر شد یک خانه ریاضیات در اندیمشک تاسیس شود.

کد مطلب: ۱۱۶۷۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
خانه ریاضیات نیشابور میزبان خالق ارثیه ماندگار کشور شد

معلم خوزستانی در این نشست با اظهار خرسندی از حضور خود در نیشابور، گفت: ارثیه ماندگار وجهه معلمی را زنده کرد و در تمام جهان الگو قرار گرفت.

اسدی افزود: معلم نفسش طیب است و در این جلسه خواهش می کنم کتابی برای معلمان چند پایه نوشته شود تا برای معلمان عشایری به یادگار بماند.

وی ادامه داد: بنده پس از دیدن توفیقات این مجموعه با یاری خداوند متعال یک خانه ریاضیات در اندیمشک تاسیس می کنم و از ایده های خانه ریاضیات نیشابور الگو برداری خواهم کرد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز با تجلیل از حرکت زیبا و ماندگار معلم خوزستانی، خاطر نشان کرد: خانه ریاضیات نیشابور در سال 79 همزمان با سال جهانی ریاضیات تشکیل شد و این مجموعه در تمام این سالها مسابقات علمی ریاضی خیام را در 15 دوره به صورت گروهی برگزار کرده است.

علیرضا کلیدری اظهار کرد: مسابقه جهانی کانگورو در سالهای اخیر در این مجموعه برگزار و نمایندگان خانه ریاضیات همه ساله در کنفرانس های آموزش ریاضی شرکت کرده اند.

کارگاه های آموزشی ویژه معلمان و دانش آموزان به ویژه دوره ابتدایی همه ساله برگزار می شود و کارگاه های آموزشی ویژه دانش آموزان محروم نیز در محل برگزار شده است.

همچنین دوره های آموزشی یو سی مس در چند سال اخیر در حال برگزاری است که ثمره آن کسب مقام های برتر جهانی توسط دانش آموزان این شهرستان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار