فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس پر امیدترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیاست

پرسپولیس همان تیمی شد که همه انتظار داشتند

تهران (پانا) - هافبک سابق پرسپولیس و استقلال معتقد است شاگردان یحیی گل محمدی به فرم خوب رسیده‌اند و پرامیدترین تیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۸۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس پر امیدترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیاست

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد پرسپولیس مقابل الریان قطر گفت: « عملکرد پرسپولیس واقعاً خوب بود و حتی نسبت به بازی اول که معدود ایرادهای تاکتیکی وجود داشت کادرفنی با درایت در این فرصت کوتاه توانسته بود آنها را برطرف کند، البته جز این هم انتظار نمی‌رود. به هر حال پرسپولیس پر‌امید‌ترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و امیدوارم با قهرمانی در این مسابقات حسرت چندین ساله را پایان دهد و به عنوان تیم قهرمان در لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود.»

وی در مورد نوع بازی شاگردان گل محمدی مقابل الریان اظهار کرد: «پرسپولیس در نیمه اول مقتدرانه بازی نکرد اما در نیمه دوم کم‌کم شرایط تغییر کرد و از همان ابتدای بازی یک قدم جلوتر از تیم حریف بود و همان تیمی شد که همه انتظار داشتند. شهریار مغانلو از همان ابتدا مشخص بود که یکی از بازیکنان با کیفیت و خوب پرسپولیس است، در واقع پرسپولیس از خرید این بازیکن سود کرد همانطور که دیدیم در نیمه دوم مقابل الریان خیلی زود خودش را نشان داد.»

آشوبی ادامه داد: « طبیعی بود که مغانلو در ابتدای کار هنوز نتوانسته بود خودش را با سایر بازیکنان هماهنگ کند، اما کم‌کم بهتر شد و در مقابل تیم الریان دیدیم که باید به عنوان یکی از خریدهای خوب پرسپولیس از او یاد کنیم. به هر حال یک بازیکن زمان می‌برد تا با ایده های کادر فنی و سایر بازیکنان هماهنگ شود و اگر مغانلو در ابتدا خودش را نشان نداد به همین خاطر بود. »

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران در مورد مشکل گلزنی پرسپولیس گفت: « به نظر من موضوع گلزنی را نباید خیلی بزرگ کرد. ممکن است برای هر بازیکن یا هر تیمی پیش بیاید که در یک بازی بیشتر از یک گل نتواند بزند، بنابراین موضوع نگران کننده‌ای نیست. در خط حمله پرسپولیس بیشترین تغییرات را شاهد هستیم. بازیکنانی که در خط حمله حضور دارند همگی جدید هستند. مهدی ترابی یک بازیکن جدید برای پرسپولیس است پس از مدتها به تیم اضافه شده و زمان می‌برد تا به فرم خوب گذشته برسد البته او هم‌اکنون هم به این فرم رسیده است، در کنار آن مغانلو بازیکن جدید تیم پرسپولیس است که در کنار عیسی آل‌کثیر که پس از مدت‌ها محرومیت، در کنار هم بازی می‌کنند، بنابراین تمامی این بازیکنان جدید هستند و نباید موضوع گلزنی آنها را خیلی بزرگ کرد. »

آشوبی در مورد عملکرد دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: « تا به اینجای کار عملکرد سه نماینده ایران مطلوب بوده است. به نظرم تیم فولاد با وجود اینکه در گروه سختی قرار گرفته بود و نسبت به سایر تیم‌ها شانس کمتری داشت، اما بسیار خوب کار کرده است، این نشان می‌دهد که تیم فولاد بر اساس یک کار گروهی و برنامه‌ریزی شده و حمایت از سوی باشگاه در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند. قدرت تاکتیکی به بازیکنان دیکته شده است و همگی برای یک هدف تلاش می‌کنند. استقلال هم مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق خیلی خوب کار کرد بازی جذابی ارائه داد،اما مهم این است که ما این روند را ادامه دهیم و در آینده شاهد بازی های باکیفیت باشیم.»

وی در پایان در مورد تراکتور گفت: « نظر شخصی من این است که تراکتور علیرغم اینکه گروه خوبی در اختیار دارد، اما به دلیل تغییرات زیادی که در طول چند فصل اخیر در بازیکنان و اعضای کادر فنی داشته شرایط سخت‌تری نسبت به ۳ نماینده ایران دارد، البته که این تیم هم تا به اینجا نتیجه خوبی گرفته است امیدوارم که این روند برای نمایندگان ایران ادامه پیدا کند و آنها بتوانند قدرت فوتبال ایران را در آسیا نشان دهند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار