معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک شهرری:

سی و یکم اردیبهشت ماه، پایان برگزاری کلاس‌های مقطع ابتدایی است

شهرری(پانا)- معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک شهرری، اعلام کرد تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند و با توجه به شرایط برنامه‌ریزی می‌کنند، اما مشخصاً اگر امکان برگزاری آزمون‌ها به صورت حضوری وجود نداشته باشد، قطعاً با استفاده از بستر شبکه‌های مجازی و بر خط این ارزیابی‌ها انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سی و یکم اردیبهشت ماه، پایان برگزاری کلاس‌های مقطع ابتدایی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، موسی صدیقی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک شهرری با تشریح نحوه ارزشیابی پایانی دوره ابتدایی، اظهار کرد: پایان برگزاری کلاس‌ها و زمان آموزش دانش‌آموزان ابتدایی سی و یکم اردیبهشت ماه خواهد بود و تا آن زمان مدارس آموزش‌های خود را نسبت به وضعیت‌های مختلف، طبق بخشنامه‌های ارسالی ادامه خواهند داد.

او افزود: معلمان و مدیران دوره ابتدایی تا دهم خردادماه فرصت دارند تا نتایج پایانی ارزشیابی نوبت دوم را در کارنامه دانش‌آموزان ثبت کنند.

صدیقی با اشاره به این که در دوره ابتدایی، ارزشیابی کیفی- توصیفی به صورت فرآیندی انجام می‌شود؛ تصریح کرد: معلمان براساس شواهد و اطلاعاتی که در طول سال تحصیلی از عملکرد دانش‌آموزان بدست آورده‌اند و براساس ارزیابی‌های عملکردی که در پایان سال از دانش‌آموزان انجام می‌دهند، نتایج نهایی را ثبت کنند.

معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک شهرری گفت: با توجه به این که هنوز شرایط از نظر شیوع کرونا قابل پیش‌بینی نیست برای نحوه بازگشایی و برگزاری کلاس‌ها دو مدل طراحی می‌شود که اولی، تکیه بر آموزش حضوری و استفاده از آموزش مجازی به عنوان مکمل است و تحت عنوان آموزش ترکیبی مطرح است و مدل دیگر تأکید بر آموزش مجازی و استفاده از بستر برخط برای ارائه آموزش‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار