انتصاب عبداله نیک مهر به سرپرستی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۵

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵، ضمن تشکر و قدردانی از خدمات فاطمه خوئینی طی حکمی عبداله نیک مهر را به سرپرستی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۵ منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب عبداله نیک مهر به سرپرستی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۵

سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵، طی حکمی عبداله نیک مهر را به سمت سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۵ منصوب کرد.
شهریاری ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات فاطمه خوئینی، در بخشی از حکم، اینچنین بیان کرد: امید است با استعانت از خداوند متعال در جهت رضایت الهی، اعتلای شأن و منزلت دستگاه تعلیم و تربیت و فرهنگیان گرانقدر، ارتقا توانمندی مدارس، پاسخ گویی و شفافیت بیشتر، بهبود مدیریت منابع انسانی و ایجاد سلامت اداری و اخلاقی و تحقق آرمانهای امام خمینی(ره) و پیروی از رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری(دامت افاضاته) موفق و مؤید باشید.
در ادامه طی گفت و گو با عبداله نیک مهر، چنین اظهار کرد: وجود وفاق، همدلی و هم افزایی در هر مجموعه عامل موفقیت آن مجموعه بوده و ایجاد فعالیت های جدید و برنامه های کاربردی و قابل اجرا و پیش بینی های منطقی و درست از شرایط پیش رو در کنار هم اندیشی و تعامل سبب شکوفایی و پویایی آن خواهد شد. مادامی که یک مجموعه در کنار هم و برای هم باشند، پیشرفت و توفیق امور و احقاق حقوق و مطالبات همکاران بهتر و بیشتر از گذشته حاصل می شود.
نیک مهر ضمن قدردانی از خدمات فاطمه خوئینی و فعالیت‌های انجام شده در حوزه تربیتی با بیان اینکه مسئولیت نزد او امانت است، تصریح کرد: هر مسئولیتی فرصت های فراوانی را در اختیار افراد قرار می دهد و باید از آن به بهترین شکل استفاده کرد و اقدامات ماندگاری به جای گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار