پخش مسابقه «ایران» در ایام ماه مبارک رمضان

تهران (پانا) - مسابقه «ایران» در ماه مبارک رمضان در روزهای جمعه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود.

کد مطلب: ۱۱۷۷۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پخش مسابقه «ایران» در ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، مسابقه تلویزیونی «ایران» به کارگردانی سعید رضایت و اجرای سعید شیخ‌زاده با آغاز ماه رمضان و با حال و هوای این ایام در روزهای جمعه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
هاشم رضایت تهیه‌کننده این مسابقه در همین زمینه اعلام کرد: تا قبل از شیوع موج چهارم کرونا ضبط تمامی قسمت‌های مربوط به ماه مبارک رمضان بدون حضور تماشاگران و با عوامل کاملا محدود انجام شد. در حال حاضر نیز با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبنی بر تعطیلی کلیه پروژه‌ها تصمیم گرفتیم ضبط برنامه را به احترام عزیزان زحمتکش کادر درمان و برای حفظ سلامتی عوامل و جلوگیری از شیوع این بیماری تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازیم. البته اپلیکیشن برنامه همچنان در دسترس خواهد بود و علاقه‌مندانی که متقاضی حضور در مسابقه هستند می‌توانند ضمن مطالعه سوال‌ها، گروه خود را برای شرکت در مسابقه آماده کنند.
وی همچنین افزود: در قسمت‌های ضبط شده برای مناسبت ماه رمضان تلاش کردیم مسابقه مانند قسمت‌های پخش شده در ایام نوروز ۱۴۰۰ فضای شادتری داشته باشد. خوشبختانه شرکت‌کنندگان نیز در این قسمت‌ها با معلومات عمومی کاملا بالا در مسابقه حضور یافتند که همین امر رقابت دو گروه را جذاب‌تر کرده است.
این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به پراکندگی بالای شرکت‌کنندگان مسابقه از نقاط مختلف کشور گفت: طبق آمار بخش انفورماتیک مسابقه، خوشبختانه از جای جای کشور پهناورمان متقاضی حضور در برنامه هستند. بسیاری از شرکت‌کنندگان با لباس‌های محلی مربوط به منطقه خود در استودیو حاضر می‌شوند. جالب اینکه برخی از آنان نیز قبل از آغاز ضبط پیشنهاد می‌دهند تا جاذبه‌های گردشگری شهرها و روستاهایشان را به مردم معرفی کنند.
مسابقه «ایران» در گروه اجتماعی شبکه اول سیما تهیه و تولید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار