8 هزار نفر در سیستان و بلوچستان مشمول بیمه بیکاری ایام کرونا شدند

زاهدان (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اعلام کرد در سیستان و بلوچستان حدود ۱۰ هزار نفر برای بیمه بیکاری ایام کرونا نام‌نویسی کردند که حدود ۸ هزار نفر به مدت سه ماه مشمول این بیمه شدند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
8 هزار نفر در سیستان و بلوچستان مشمول بیمه بیکاری ایام کرونا شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهرداد جهاندیده اظهار کرد: با توجه به اینکه این استان دارای بیش از ۲۲۰ هزار بیمه‌شده اصلی زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی است؛ تلاش زیادی می‌شود تا مشاغل موجود و کارگران شاغل در استان با وجود تنگناهای اقتصادی حاکم بر جامعه، مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با شرح وظایف گسترده جامعه هدف زیادی را زیر پوشش خدمات خود از جمله مهارت آموزی، پولی و بانکی، بهزیستی، درمان، بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان قرار می دهد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوران شیوع ویروس کرونا افزود: یکی از مهم‌ترین این اقدامات، زیرپوشش قراردادن کارگران بیکار شده متاثر از شیوع این ویروس بود که به آن‌ها بیمه بیکاری ایام کرونا پرداخت شد.

جهاندیده بیان کرد: در سیستان و بلوچستان حدود ۱۰ هزار نفر برای بیمه بیکاری ایام کرونا نام‌نویسی کردند که حدود ۸ هزار نفر به مدت سه ماه مشمول این بیمه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار