ورزش، راز سلامتی انسان ها و گریز از شرایط سخت امروز است

مشهد (پانا) - دانش آموز مدال آور رشته والیبال و عضو باشگاه پیشرفته والیبال مدرن مشهدمقدس ورزش را مهم ترین راز سلامتی انسان ها و گریز از شرایط سخت کرونایی امروز می داند.

کد مطلب: ۱۱۷۶۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ورزش، راز سلامتی انسان ها و گریز از شرایط سخت امروز است

شادن شهریان دانش آموز دبیرستان دخترانه امام حسن مجتبی ( ع ) ناحیه 6 مشهد در گفت و گو با پانا گفت: از ده سالگی وارد این ورزش شدم، با تلاش شبانه روزی خود، حمایت خانواده و مربیان توانستم 7 مدال طلا، نقره، برنز و لوح در سطح ناحیه، استانی و کشور کسب کنم. با علاقه ای که در این ورزش داشتم توانستم جزو دانش آموزان نخبه ورزشی رشته والیبال خراسان رضوی در سطح استان شوم. همچنین مقام اول مسابقات انتخابی مینی والیبال نوجوانان کشور را به دست آورم.
وی گفت: در المپیاد استعدادهای برتر، در تیم مدرن استان خراسان رضوی هم انتخاب شدم، اما به دلیل شیوع کرونا در باشگاه با رعایت تمام پروتکل ها تمرین می کنم. ان شاء الله بتوانم به اهدافم برسم و باعث افتخار کشور و تمامی کسانی که برای من زحمت کشیده اند شوم.
این دانش آموز در خصوص فواید ورزش والیبال به همسالانش گفت: رشته والیبال برای قد و کسانی که در سنین رشد قرار دارند بسیار موثر است، این ورزش باعث افزایش کارایی قلب و کاهش مرگ و میر ناشی از نارسایی های قلبی و از بین بردن چاقی و افزایش قدرت عضلانی می شود.
وی گفت: من مربی ام را سرمشق خود قرار داده ام، زیرا از لحاظ فنی و تکنیک و اخلاقی بهترین هستند، یکی از آرزو های من برای آینده، بازی در تیم ملی است، قطعا برای رسیدن به اهدافم تلاش خواهم کرد.
ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار