یک کتابخوان به کتاب های رنگارنگ نیاز ندارد

مشهد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت: یک کتابخوان به کتاب های رنگارنگ نیاز ندارد، بلکه باید عاشق کتاب باشد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
یک کتابخوان به کتاب های رنگارنگ نیاز ندارد

نورالله جوانشیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در نشست صمیمانه با جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگی و هنری ناحیه در کتابخانه‌ی دبیرستان آرمینه مصلی نژاد دوره دوم گفت: یک کتاب‌خوان واقعی به کتاب‌های رنگارنگ و کتابخانه‌ی زیبا احتیاج ندارد، بلکه باید عاشق کتاب باشد و با جان و دل از آن درس بگیرد. نکته‌ای که در ترویج کتاب‌خوانی مهم است، صرفا تبلیغِ انواعِ جلد‌های مختلف نیست؛ ما در نوجوان اول باید حس نیازمندی به کتاب و علم آموزی را تقویت کنیم و بعد از این‌که نوجوان برای برطرف کردن حس نیازش به دبیر یا مدرسه مراجعه کرد از لحاظ منابعِ معتبر بتوانیم یاری دهنده‌ی او باشیم.
مهدی خلیلی معاون پرورشی و تربیت بدنی و رییس سازمان دانش آموزی این ناحیه اضافه کرد: جوانان ما بهتر است امروزه در حوزه‌ی مهارت و علاقه‌شان کتاب‌هایی بخوانند که در آینده، در پیشبرد اهدافشان مفید باشد. همچنین به دلیل وقت‌ اندک و استفاده درست از زمان هایی که در مسیر می گذرد بهتر است به تولید کتاب‌های صوتی روی بیاوریم که این دسته از کتاب‌ها امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌ است.
در این نشست صمیمانه از چند دانش اموز دختر برگزیده این ناحیه نیز به پاس علاقه‌مندی به حوزه‌ی کتاب‌خوانی و فعالیت در این عرصه و تولید پادکست صوتی و قصه‌گویی، لوح تقدیر و هدیه‌ای اهداء شد.

خبرنگار: مطهره شفقتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار