با حضور رخشانی‌مهر صورت گرفت؛

افتتاح مدرسه زنده‌یاد موجانی و آموزشگاه شهید فخری‌زاده در پاکدشت

عملیات احداث پنج فضای آموزشی آغاز شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به پاکدشت آموزشگاه «شهید محسن فخری‌زاده» و مدرسه خیّری زنده‌یاد «سید‌مهدی موجانی» را افتتاح کرد و کلنگ ساخت پنج مدرسه دیگر را بر زمین زد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه زنده‌یاد موجانی و آموزشگاه شهید فخری‌زاده در پاکدشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با حضور مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آیین بهره‌برداری از آموزشگاه «شهید محسن فخری‌زاده» و مدرسه خیّرساز زنده‌یاد «سید مهدی موجانی» در پاکدشت برگزار شد.

آموزشگاه «دانشمند شهید محسن فخری‌زاده» با 18 کلاس درس در زمینی به مساحت 2700 مترمربع، با زیربنایی بالغ‌بر 2000 مترمربع ساخته شده‌است و دارای امکاناتی ازقبیل کتابخانه، آزمایشگاه و سالن چندمنظوره می‌باشد.

مدرسه زنده‌ یاد «سید‌مهدی موجانی» نیز با زیربنای 407 مترمربع دارای شش کلاس درس می باشد که در زمینی به مساحت 4000 مترمربع به همت خیّرنیکوکار «سید هادی موجانی» رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران ساختهشده‌است.

همچنین امروز و با حضور رخشانی‌مهر عملیات اجرایی ساخت چهار پروژه آموزشی با مشارکت بنیاد برکت و یک مدرسه با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در مناطق روستایی شهرستان پاکدشت آغاز شد.

چهار پروژه شش کلاسه برکت هریک بازیربنای 470 مترمربع و مجموع برآورد اعتباری بالغ‌بر 19 میلیارد تومان و مدرسه 12 کلاسه با مشارکت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نیز با 1700 مترمربع زیربنا و 12 میلیارد تومان هزینه احداث می‌شود.

گفتنی است، در این مراسم مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسئولین و مردم شهرستان پاکدشت نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار