وعده نوبخت درباره همسان‌سازی حقوق کارکنان خدمات کشوری

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه گفت کسانیکه تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آنها درسال ۱۴۰۰ اجرا خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
وعده نوبخت درباره همسان‌سازی حقوق کارکنان خدمات کشوری

به گزارش مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت افزود: قطعا برای سال ۱۴۰۰ استخدامی داریم و در واقع ما اجازه استخدام یک سوم تعدادی که بازنشسته می‌شوند را داریم ضمن اینکه ۵۳ هزار مجوز استخدامی که سال گذشته برای وزارت بهداشت ودرمان صادرشده بود اجرایی می‌شود و همچنین هرسال برای فرهنگیان هم برنامه استخدام داریم که تعدادش را به سازمان اموراداری و استخدامی اعلام می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت برنامه وبودجه ادامه داد: کسانیکه تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آنهادرسال ۱۴۰۰ اجرایی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: هم‌چنین برای کسانیکه در نظام تامین اجتماعی دستمزد و مستمری دریافت می‌کنند بالغ بر۹۰ هزار میلیارد تومان درسال جاری جهت همسان سازی حقوق‌شان پیش بینی شده است، همین‌طور قانون تسری را برای کارکنان زحمت کش زندان ها قطعا اجرایی می کنیم.

نوبخت درادامه گفت: همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در سال‌جاری اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار