هفته آینده؛ سازوکار رسیدن به نامزد اجماعی اصلاح‌طلبان مشخص می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی جبهه اصلاحات ایران با اشاره به دومین جلسه جبهه اصلاحات خبر داد نتیجه بررسی پیشنهاد کمیته راهبردها و برنامه‌ریزی این جبهه درباره سازوکار رسیدن به نامزد اجماعی اصلاح‌طلبان هفته بعد مشخص می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته آینده؛ سازوکار رسیدن به نامزد اجماعی اصلاح‌طلبان مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جبهه اصلاحات ایران، آذر منصوری درباره دومین جلسه جبهه اصلاحات ایران که در سال جدید به ریاست بهزاد نبوی برگزار شد، گفت: در این جلسه پیشنهاد دبیرخانه مبنی بر تامین منابع مالی جبهه از سوی اعضا مجمع عمومی (که قبلا در آیین‌نامه تصویب شده بود) مطرح و مقرر شد دبیرخانه پیگیری‌های لازم را در این ارتباط به انجام رساند و گزارش آن به مجمع عمومی ارائه شود.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران افزود: طبق آیین‌نامه قرار است احزاب و شخصیت‌های حقیقی عضو جبهه هزینه‌های جاری جبهه را تامین کنند.

منصوری با اشاره به پیشنهاد کمیته راهبردها و برنامه‌ریزی جبهه درباره ساز و کار رسیدن به نامزد اجماعی اصلاح‌طلبان، تصریح کرد: با توجه به پیشنهادهای مطرح شده مبنی بر بررسی بیشتر توسط احزاب، تصمیم گیری به جلسه هفته آینده مجمع عمومی موکول شد.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین قرار شد طبق آیین‌نامه مصوب و با هدف جلوگیری از تعارض منافع، افراد حقیقی و حقوقی که برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند از عضویت در جبهه انصراف دهند.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران خاطرنشان کرد: بر همین اساس در این جلسه مقرر شد نمایندگان احزاب فرد جایگزین خود را به دبیرخانه معرفی کنند و افراد حقیقی هم اگر ثبت‌نام کرده باشند، طبعا جایگزینی نخواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار