انهدام باند سارقان موتورسیکلت در شهر زیبا 

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان موتورسیکلت و دوچرخه در شهر زیبا خبر داد و گفت از مخفگیاه متهمان 10دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه مسروقه کشف شد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان موتورسیکلت در شهر زیبا 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری 133 شهر زیبا حین گشت زنی در محدوده خیابان «الهام» به فردی که در حال بازکردن قفل یک دستگاه موتورسیکلت بود، مظنون شدند.

وی عنوان کرد: سارق به محض مشاهده ماموران پلیس قصد فرار از دست قانون داشت که با هوشیاری و عکس العمل سریع ماموران انتظامی دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم که از سارقان سابقه دار بود در تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به 10 فقره سرقت موتور سیکلت و دوچرخه با همکاری دو تن از همدستانش اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه‌ای اظهار کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی پس از شناسایی مخفیگاه همدستان این متهم این افراد را در اقدامی پلیسی دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان 7 دستگاه دوچرخه و 3 دستگاه موتورسیکلت را کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه از سارقان بیش از 650 میلیون ریال است، افزود: در بسیاری از موارد، سرقت های صورت گرفته به واسطه سهل انگاری مالکان وسایل نقلیه صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: شهروندان با توجه به هشدارهای پلیس از رها کردن بدون قفل وسایط نقلیه در معابر عمومی خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار