آموزش و پرورش اقلید در ارزیابی عملکرد رتبه برتر فارس شد

شیراز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اقلید از کسب رتبه اول در بین ۵۹ اداره آموزش و پرورش استان فارس در ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش اقلید در ارزیابی عملکرد رتبه برتر فارس شد

محمود میرسلیمانی امروز در گفت‌وگو با پانا افزود: با تلاش همه معلمان، مربیان، مدیران، معاونین و کارشناسان دلسوز آموزش و پرورش اقلید، موفق شدیم شاخص‌های تدوین شده وزارت را به خوبی اجرایی و رتبه نخست را در استان فارس کسب کنیم.

وی ادامه داد: پیش از این، مدیریت آموزش و پرورش اقلید در سال تحصیلی ۹۶۹۵ در رتبه ۳۷ استان قرار گرفته بود که با برنامه ریزی و هدف گذاری روی تمام شاخص ها، با سیر افزایشی چهار ساله در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به رتبه ۲۱، در سال تحصیلی ۹۸۹۷ به رتبه ۶ استان و در سال ۹۹- ۹۸ به رتبه اول استان دست یافتیم.

میرسلیمانی گفت: کسب این عنوان در رقابت با نواحی چهارگانه شیراز و سایر شهرستان های بزرگ استان بسیار سخت و حفظ آن به مراتب سخت تر است.

شهرستان اقلید هم اکنون دارای ۱۳ هزار دانش آموز و ۱۴۰ آموزشگاه، دو مرکز آموزش قرآن، سه کانون پرورشی و یک هزار و ۴۰۰ معلم و دبیر و همچنین یک کانون بازنشستگان فرهنگی در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار