فوت ۲ بیمار کرونایی دیگر در اردبیل

اردبیل (پانا ) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان فوت کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۷۳۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
فوت ۲ بیمار کرونایی دیگر در اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با بستری شدن ۳۲ مبتلای جدید در شبانه‌روز گذشته ۲ نفر از مبتلایان به کووید.۱۹ نیز جان باختند.

او با اشاره به بستری شدن ۴۵ نفر از مبتلایان در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان، شمار جان‌باختگان کرونا در استان اردبیل را از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون یک هزار و ۴۴۸ نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تاکنون ۲۰ نفر مبتلا به کرونای انگلیسی نیز در استان اردبیل شناسایی شده است.

حبیب زاده افزود: هم‌اکنون کل این استان در زمینه شیوع کرونا در وضعیت آبی و چهار شهرستان اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و پارس‌آباد در وضعیت زرد قرار دارند.

او بیان کرد: هشت شهرستان بیله‌سوار، سرعین، اصلاندوز، کوثر، نیر، نمین، انگوت و گرمی نیز در وضعیت آبی (وضعیتی بین سفید و زرد) قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: وضعیت این استان در زمینه شیوع کرونا همچنان شکننده بوده و شیوع موج چهارم کرونا با توجه به سفرهای گسترده نوروزی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم محتمل است.

گفتنی است:بالاترین آمار مربوط به فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل در هشتم آذرماه با ۲۲ فوتی، بالاترین آمار بستری روزانه مبتلایان کرونا در ۲۵ آبان ماه با ۱۱۳ نفر و نیز بالاترین رکورد بستری همزمان بیماران کرونا با ۵۰۳ نفر در روز ۲ آذرماه به ثبت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار