پیام تبریک روز جوان رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۷۳۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک  روز جوان رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جوانان عزیز این مرز و بوم در تاریخ پر افتخار کشورمان ایران ،از دوران پیروزی شکوهمند ‏انقلاب ‏اسلامی و جنگ تحمیلی، تا به امروز که فصل جدیدی در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی است نقش آفرینی کردند.
حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه ، با بصیرت و ولایت مدار ، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است و جوانان ایران اسلامی به تاسی از نهضت عاشورا و حضرت علی اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کردند و به یُمن برکت حضور همین جوانان بود که هیچ گزندی به ایران و انقلاب اسلامی نرسید و امروزه با تکیه بر همین جوانان شاهد رشد و بالندگی ایران هستیم
جوانی بهار عمر و فصل شورانگیز زندگی است و به راستی که جوانی آغاز شکفتن است و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود،آینده ای بهتر برای همنوعانشان رقم می زنند.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه راهبردی «گام دوم انقلاب» با اعتماد راسخ به جوانان، ضرورت بهره گیری از ظرفیت عظیم آنان را در عرصه‌ها و میادین مختلف به عنوان «موتور محرکه نظام» مورد تاکید قرار دادند که قطعا حمایت از نسل جوان، آینده کشور را تضمین می‌کند.
اینجانب ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع)، روز جوان را به شما جوانان فرهیختۀ استان کرمان و نیز تمام جوانان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
امید است جوانان ولایتمدار استان کرمان با روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران گام های موثری بردارند.


محمود رجبی پور
رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار