کار تیمی و سازمانی منظم باعث رشد افراد مجموعه می شود

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در اولین جلسه شورای اداری سازمان دانش آموزی استان در سال جدید گفت با ایجاد انگیزه و شور و هیجان خاص به امورات رسیدگی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۷۴۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کار تیمی و سازمانی منظم باعث رشد افراد مجموعه می شود

محمود رجبی پور در این جلسه تاکید کرد: با توجه به نیاز مجموعه به ارائه برنامه های ویژه باید به صورت هفتگی روند انجام کارها پیگیری شود و هر هفته جلسه جهت تبادل نظر و پیگیری کارهای انجام شده برگزار شود.

رجبی پور گفت: همکاری تیمی به فرد کمک می‌کند که عملکرد خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و فرد را به تفکر وا می‌دارد تا به توانایی‌های خود پی ببرد، این تفکر می‌تواند باعث شود که فرد نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کند.

وی افزود: تفکر جمعی باعث می‌شود که خلاءهای تفکر فردی پر شوند و همکاری تیمی به اعضا امکان می‌دهد تا در بستری مشترک برای رسیدن به یک هدف مشخص تلاش کنند و این تلاش می‌تواند از طریق همفکری و ارائه نقطه نظرهای متفاوت برای حل مسائل باشد.

رجبی پور گفت: با برنامه ریزی همه ی کارها به بهترین شکل انجام می‌شود، یک اداره و سازمان موفق از نیروهای توانمند و پویا تشکیل شده و کار تیمی و سازمانی می‌تواند تمام اعضا را به سمت موفقیت حرکت دهد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: باید از ظرفیت مدرسان پیشتاز و پانا و ظرفیت پیشتازان و خبرنگاران به نحو احسن استفاده شود. در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باید در جهت شعار سال حرکت کنیم، همانطور که کشور در این زمینه وارد شده و در حال حرکت است.

رجبی پور گفت: هیچ وقت از انتقاد نترسید و استقبال کنید و مثبت نگر باشید و فرصتها را از دست ندهید و این فرمایش مولا علی (ع) را مد نظر قرار دهید که اگر فرصتها را از دست دادید بعدا باید غصه بخورید.

وی افزود: کارها باید به بهترین وجه و در کمترین زمام انجام شود و اتحاد یک مجموعه باعث پیشرفت خواهد شد و ما بدون در نظر گرفتن حواشی با قدرت کارها را انجام خواهیم داد و از این پس جلسات باید نتیجه بخش باشد تا از نتیجه کارها احساس خرسندی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار