رخشانی‌مهر در پیام نوروزی خود خبر داد

جمع آوری بخاری‌های نفتی غیراستاندارد در مناطق دارای زیرساخت لازم

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به مناسبت حلول سال نو و عید سعید و باستانی نوروز پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری بخاری‌های نفتی غیراستاندارد در مناطق دارای زیرساخت لازم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، متن پیام نوروزی مهراله رخشانی‌مهر بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رویش جوانه‌ها پاسخ زمین است به سخاوت آفتاب. بهار آغاز تازگی و تحول ، و نوروز موهبتی است برای ما پارسی زبانان تا بهانه‌ای باشد برای بهتر زیستن، بهتر نگریستن و انگیزه‌ای برای ساختِ فرداهایی روشن‌تر.

از مدبّر هستی برای شما خیّرین نیک‌اندیشی که نیک‌ورزی‌تان را با بناهایِ مهر و امیدی که در رگ و ریشه این مرز و بوم می‌رویانید مانا و جاودانه کرده‌اید و همچنین برای شما همکاران شایسته سازمان که به تدبیر خالق بی‌همتا فرصت خدمت‌گزاری به جوانه‌های ایران زمین را یافته اید، احسن الحال را آرزومندم.

از ابتدای دولت‌ یازدهم تاکنون حدود 16 هزار فضای آموزشی با 81500 کلاس درس و زیربنایی افزون‌بر 11 میلیون مترمربع احداث شده است و در هر روز به طور میانگین 28 کلاس درس به بهره برداری رسیده است. همچنین طی سال‌های 1392 الی 1399 در مجموع بیش از 276 هزار کلاس درس در کشور استانداردسازی شده اند و تمامی بخاری‌های نفتی غیراستاندارد در مناطق دارای زیرساخت لازم جمع‌آوری شد.

مفتخریم که اعلام کنیم واژه خشت و گلی از ادبیات فضاهای آموزشی کشور حذف شد و کلاس‌های ناایمن کشور از 30 درصد به 19.5 درصد کاهش یافت اما امید داریم به همت دستان پُر‌مهر و نگاه نیک‌اندیش مردمان ایران اسلامی و همراهی همیشگی دولت، این میزان نیز کمتر و کمتر خواهد شد.

در این مسیر پر فراز و نشیب، نوع‌دوستانی حضور داشتند و دارند که از مال خود گذشتند تا سرپناه ایمن محصلان امروز و آینده‌سازان کشور تأمین شود. زنان و مردانی نیک‌اندیش که آستین همت بالا زدند و به طور میانگین روزانه 11 کلاس درس ساختند و موجب شدند طی پنج سال اخیر در حدود 49 درصد از کلاس‌های درس بهره‌برداری شده در کشور با مشارکت آنان احداث شود.

امیدوارم در سال نو که به فرموده رهبر معظم انقاب اسلامی سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده شعار انقلابی جهش تولید در همه زمینه‌ها و عرصه مدرسه سازی و گسترش عدالت آموزشی نیز محقق شود و با همت والا و دستان سخاوتمندتان همچون گذشته برگ های زرین دیگری بر کتاب پر افتخار سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیافزایید. عزتی سدید و عمری مدید روزی‌تان و جلوه‌گری نوروز باستانی همایونتان باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار