خبرنگاران فرهنگی خبرگزاری پانا در استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

یاسوج (پانا) - طی مراسمی که در مکان تفریحی چشمه بلقیس چرام و با رعایت پروتکل ها ی بهداشتی کرونا برگزار شد از خبرنگاران فرهنگی خبرگزاری پانا تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۷۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران فرهنگی خبرگزاری پانا در استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شدند

در این مراسم که به منظور تجلیل از مربیان برتر پیشتاز شهرستان و مناطق گرمسیری استان به میزبانی آموزش و پرورش چرام برگزار شد از امید علی آرین مهر و فاطمه نجاتبخش که در اولین دوره مقدماتی تربیت مدرس کشوری خبرگزاری پانا موفق به کسب گواهی دوره آموزشی و کارت مدرس خبرنگاری شدند تقدیر شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان در این مراسم با اشاره به فضای ارتباطات و گسترش رسانه ها در جهان اظهار کرد: شعار دهکده جهانی بر این مبنا مطرح شد که اخبار و اطلاعات در سریع ترین و کمترین زمان ممکن در سراسر دنیا انتشار پیدا کند.

سید نظام مرادی گفت: خبرگزاری پانا تنها رسانه رسمی دانش آموزی در کشور و جهان است و این فضا را برای دانش آموزان مهیا کرده است تا موفقیت های خود را به دیگران نشان دهند.

وی با بیان اینکه امسال اولین دوره تربیت مدرس کشوری خبرنگاری را با حضور 6 نفر از فرهنگیان داشتیم افزود: برای 20 نفر از دانش آموزان دختر و پسر علاقمند به بحث خبرنگاری نیز دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری برگزار شد.

مرادی با تاکید بر اینکه متناسب با شعار هر دانش آموز یک نقش اجتماعی باید حداقل برای هر آموزشگاه در سطح استان یک نفر دانش آموز خبرنگار خوب تربیت کنیم گفت: از مدرسین که دوره های مختلف را گذراندن انتظار می رود دانش آموزان علاقمند و با استعداد به خبرنگاری را در شهرستان و مناطق استان شناسایی و جذب کنند.

در پایان این مراسم 80 نفر از مربیان برتر پیشتاز شهرستان و مناطق گرمسیری استان تجلیل شدند. لازم به ذکر است که مراسم تجلیل از مربیان برتر پیشتاز شهرستان و مناطق سردسیری در اردیبهشت ماه سال 1400 به میزبانی شهرستان دنا و در شهر سی سخت برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار