تا کنون:

۷۲۵ داوطلب برای انتخابات شورای شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده اند

یاسوج (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد از روز چهارشنبه بیستم اسفند تا ۲۴ دیشب سه شنبه ۲۶ اسفند، ۷۲۵ داوطلب برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی ۱۷ شهر استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند.

کد مطلب: ۱۱۷۲۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
۷۲۵ داوطلب برای  انتخابات شورای  شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده اند

فتاح محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه از این تعداد، ثبت نامِ ۶۹۳ نامزد نهایی و ۳۲ داوطلب نیز در حال بررسی است گفت: ۹۴ درصد داوطلبان رقابت در ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر کهگیلویه و بویراحمد آقایان و ۶ درصد خانم‌ها هستند.

وی بیان کرد: ۸۵ درصد داوطلبان به دلیل شرایط کرونایی غیر حضوری و به صورت مکانیزه نام نویسی کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه بیشترین ثبت نام شوندگان از شهرستان بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بوده است گفت: بهمئی ۷۵نفر، چرام ۵۵ نفر، باشت ۴۴، لنده ۳۵، دنا ۳۴ و مارگون ۲۷ نفر داوطلب شرکت در رقابت انتخابات شورا‌های شهر کهگیلویه و بویراحمد شدند.
وی بیان کرد: نام‌نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا هم در ماه فروردین انجام می‌شود.
فتاح محمدی ادامه داد: داوطلبان از ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ به مدت یک هفته یعنی تا ۲۶ خرداد برای انجام تبلیغات فرصت دارند و از صبح ۲۷ خرداد تبلیغات انتخاباتی آنها ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار