مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقه مناظره دانش آموزی آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز (پانا) - مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی با حضور و رقابت ۷ تیم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقه مناظره دانش آموزی آذربایجان شرقی برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی استان در محل سازمان دانش آموزی استان در گفت و گو با پانا بیان کرد: مسابقات ملی مناظره دانش آموزی به منظور ارتقای مهارت های اجتماعی دانش آموزان به ویژه مهارت تفکر نقادانه و سخنوری و توسعه ی فرهنگ گفت وگو و گسترش مباحثه مستدل، اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در محیط های آموزشگاهی، توسط سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی برگزار می شود.

صمد علیزاده ادامه داد: در هیمن راستا پس از ابلاغ دستورالعمل برگزا ری مسابقات به سازمان دانش آموزی نواحی و مناطق، یک تیم پسر و یک تیم دختر توسط نواحی و مناطق تشکیل و سازماندهی شده و به استان معرفی شدند.

وی افزود: برای تیم های معرفی شده در نواحی و مناطق جلسات توجیهی برگزار شده و مواضع خود را نسبت به موافق یا مخالف بودن گزاره ها اعلام کردند.

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی تصریح کرد: پس از رقابت تیم ها در سطح ناحیه و منطقه مرحله نیمه نهایی با حضور ورقابت ۷ تیم از ناحیه۳، ناحیه۴ ، هشترود و مرند در دو بخش دختران و پسران برگزار شده و تیم های منتخب به مرحله نهایی مسابقات راه می یابند.

علیزاده گفت: فیلم مناظره مرحله نهایی جهت اخذ انتخاب بهرتین مناظره از نظر مخاطبان در سطح کشور در سامانه ارتباطی پیشتازان به نام ساپ و آدرسparvareshi۴@بارگذاری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار