انتخابات هئیت تکواندو در استان گلستان

گلستان(پانا)-انتخابات هئیت تکواندو استان گلستان، با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات هئیت تکواندو در استان گلستان

در این انتخابات، سه نفر از کاندیداها در ابتدای جلسه انصراف خود را اعلام کردند و انتخابات این هئیت، بین علی نوری و وحید فغانی زاده و ساسان عرب برگزار شد که در نهایت علی نوری با رای اعضاء مجمع هئیت تکواندو با کسب ۱۱ رای از ۱۸ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت تکواندو استان به مدت ۴ سال انتخاب شد.

در ابتدای انتخابات، رئیس فدراسیون تکواندو کشور بیان کرد: جوانان ما باید با برنامه و هدفدار حرکت کنند و قدر این فرصت ها را بدانند و حواسشان باشد که در این مسیر به چه ابزارهایی نیاز دارند.

وی تاکید کرد: محور و مبنای مدیریت، اخلاق خواهد بود که پیامبر ما، آخرین مبنای حاکمیت خود را بر محور اخلاق بنا کرده است. ما باید موانع اخلاق را بررسی کرده و از انجام آنها خودداری کنیم. قطعا یکی از مهمترین ماموریت ها، کارهایی شامل همسو کردن نیروها است، چون نیروهایی که همسو نباشند، مانع پیشرفت یکدیگر می‌شوند. نیروهای هم جهت انسان را برای رشد و پیشرفت امیدوار می کند.

پولادگر ادامه داد: استان مازندران نیز یکی از استان هایی است که حتی در روستاهای کوچکش هم تکواندو کار دارد و این بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: انشاالله سال آینده سال ارزیابی و اصلاح خواهد بود. شما جوانان در هر عرصه ای که فعالیت می کنید، به عنوان نماینده آن افراد، داوران، ورزشکاران و استان خود هستید. انشاالله که بتوانید در تمام فعالیت های خود کوشا باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار