ماه پشت ابر نمی ماند

گلستان(پانا)-‎در ادامه قتل صورت گرفته در آذر ماه سال جاری و طی تحقیقات انجام شده توسط پلیس و مراجع قضایی ، مشخص شد فوت پدر توسط اعضای خانواده انجام گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۶۸۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ماه پشت ابر نمی ماند

سرهنگ محمود علی فر در تشریح قتل یکی از شهروندان گلستانی اظهار کرد: در ۲۵ آذرماه سال جاری جسد مرد ۴۵ ساله در حاشیه جاده روستایی به پلیس آگاهی گزارش شد.

وی گفت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که متوفی اختلاف خانوادگی شدید با همسرش داشته که این موضوع ذهن ماموران را به سمت به قتل رساندن نامبرده توسط همسر و یا اعضاء خانواده هدایت کرد.

علی فر ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی همسر متوفی به پلیس آگاهی دعوت شد که در ابتدای صحبت ها منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد، لذا با توجه به تناقض گوئی های زن جوان، با ارائه مستندات از سوی پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خاطر نشان کرد: زن جوان در اعترافات خود عنوان کرد که چند سالی است که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و طبق معمول در شب حادثه با همسرش درگیر شده که پس از اتمام درگیری مقادیری داروی خواب آور را به او داده و وی را بیهوش می‌کند.

وی بیان کرد: متهم پس از بیهوش کردن همسرش او را به قتل رسانده و با همدستی فرزند خانواده با خودرو جسد را به یکی از جاده‌های روستایی اطراف شهرستان منتقل و در حاشیه جاده رها می‌کنند.

علی فر یادآور شد: فرزند خانواده که پسر ۱۹ ساله‌ای است هم در این ماجرا لب به اعتراف گشود و به همدستی در قتل پدر اعتراف کرد.

وی افزود: فرزند مقتول عنوان کرد که به دلیل وجود اختلاف خانوادگی شدید، مادرم این نقشه شوم را طراحی و قرص‌های خواب آور را که توسط فردی دیگر تهیه شده بود به پدر دادیم و پس از به قتل رساندن پدر اعلام مفقودی اش را به پلیس اعلام کردیم.

با توجه به گفته ی فرمانده انتظامی گنبدکاووس قاتل و همدستش به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار