در گفت‌وگو با پانا:

واکنش یک فعال سیاسی اصولگرا به شعارهای انتخاباتی محسن رضایی و احمدی‌نژاد

تهران (پانا) - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادعاها و شعارهای اقتصادی محسن رضایی و محمود احمدی‌نژاد از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 را فاقد اجرا توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش یک فعال سیاسی اصولگرا به شعارهای انتخاباتی محسن رضایی و احمدی‌نژاد

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با پانا به شعار محسن رضایی درباره ریشه‌کردن بیکاری (کاری می‌کنم که حتی یک بیکار هم نباشد) و وعده محمود احمدی‌نژاد به پرداخت یارانه به دلار در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1400 واکنش نشان داد و افزود: «به قول معروف وقتی سلمانی‌ها بیکار می‌شوند شروع به تراشیدن سرهای یکدیگر می‌کنند. آقایان چون بیکارند حرف‌هایی می‌زنند که خداوکیلی زمینه اجرایی و قبولی ندارند.»

وی در ادامه خطاب به یکی از کاندیداهای احتمالی گفت: «آقای احمدی‌نژاد شما که امتحان خودت را پس دادی؛ 8 سال رئیس‌جمهور بودی و هنرت را هم نشان دادی، حتی در اواخر هر جایی که می‌رفتی کسی به استقبالت نمی‌آمد.»

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به محسن رضایی توصیه کرد: « براساس گفته‌ها اگر آقای رضایی واقعاً طبیب اقتصاد است طرح خود را به همین مجمع تشخیص مصلحت نظام که سیاست‌های کلان را بررسی می‌کند، تحویل دهد یا به مجلس بفرستد. بالاخره داروی این نسخه باید پیدا شود و قرار نیست بر زمین خالی نهال بکاریم؛ مگر نمی‌دانیم که نفت و اقتصاد این زمین سنگلاخ، گرفتاری و مشکل دارد؟ کار اجرایی به قول رهبر معظم انقلاب سخت است و کسانی که کنار ایستاده‌اند راحت حرف می‌زنند.»

اکرمی در پایان تأکید کرد: «بهتر است نخبگان، خبرگان و پختگان جامعه از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند. باد، هوا، خاک، باران و معادن جزو ظرفیت کشورمان به حساب می‌آیند. ارکان جامعه با قناعت می‌توانند مشکلات به وجود آمده در مصرف مرغ، آب و برق را حل کنند؛ چشمان‌مان را به واردات، دلالی و قاچاق ببندیم و همه به سمت سازندگی و ابتکار حرکت کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار