نشست ششمین دوره مجمع مربیان با حضور اعضای هیات رئیسه مجمع مربیان پیشتاز گیلان برگزار شد

رشت ( پانا) - نشست ششمین دوره مجمع مربیان با حضور اعضای هیات رئیسه مجمع مربیان پیشتاز روز یکشنبه ۲۴ اسفند در سالن دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست ششمین دوره مجمع مربیان با حضور اعضای هیات رئیسه مجمع مربیان پیشتاز گیلان برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی استان گیلان در نشست هیات رئیسه مجمع مربیان پیشتاز گفت اعضای مجامع می توانند در تحقق سند تحول بنیادین و اساسنامه سازمان دانش آموزی و اجرایی نمودن آن نقش داشته باشند.

قربانزاده به فعالیت‌های مجامع اعضای سازمان دانش‌آموزی اشاره و اظهار کرد: در طول ماه های گذشته که با شیوع گسترده‌تری از ویروس کرونا مواجه بودیم، نشست حضور ی رؤسای مجامع اعضا و مربیان استان‌ امکان پذیر نشد.

وی با اشاره به بازمهندسی تشکیلات پیشتازان گفت: از هر برنامه‌ای که باعث رشد و اعتلای دانش‌آموزان شود باید استقبال کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی گیلان در نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه مجمع مربیان و پیشکسوتان اظهار کرد: الهام گرفتن از الگوهای ایرانی اسلامی برای تربیت و پرورش دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان این کشور، باید یکی از اولویت های بازمهندسی تشکیلات قرار گیرد.

خانم دستواره از مرببان پیشکسوت کشوری استان که در نشست هم‌اندیشی و توجیهی مجامع اعضا و مربیان پیشتازان با موضوع « بازمهندسی تشکیلات پیشتازان» باحضور هئیت رئیسه چهارگانه مجامع کشور، حضور داشتند، اعضای مجامع را با پیشینه بازمهندسی تشکیلات پیشتازان آشنا کردند و به معرفی جزئیات طرح جدید پرداختند واز تغییرات اخیر ساختاری در تشکیل پیشتازان صحبت کردند.

در این نشست از فعالیت پیشتازان در دوره شیوع کرونا و تولید محتوا در شبکه شاد، با سایر اعضا هم اندیشی شد و مسائلی از جمله تمدید دوره نمایندگی اعضای مجامع به علت عدم امکان فعالیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار