عضو کمیته فنی سازمان دانش آموزی:

بازمهندسی اصول و فرایند‌های اجرایی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان گامی رو به جلو بود

یاسوج (پانا) - کارشناس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد و عضو کمیته فنی باز مهندسی عنوان کرد سازمان دانش آموزی برای حفظ بقا و پویایی خود بعد از حدود دو دهه ضرورت داشت که از بُعد مدیریتی و فرایندهای اجرایی بازنگری شود و گامی رو به جلو بردارد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازمهندسی اصول و فرایند‌های اجرایی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان گامی رو به جلو بود

سیلمان شهبازی در نشست با رابطین و کارشناسان سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد سند تحولی اصول و فرایند های اجرایی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان را تشریح و تبیین کرد.

کارشناس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ضرورت بازمهندسی فعالیت های سازمان گفت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری بر بومی سازی تعلیم و تربیت و تاکید بر استفاده از عنوان پیشتاز و اصلاح بعضی واژه های جامانده از دوره قبل و اهمیت تطابق اهداف و ماموریت های تشکل پیشتازان با اهداف سند تحول ضرورت بازمهندسی ایجاد شد و تیم های متعدد، چندین ماه در این موضوع تلاش و پیگیری کردند.

شهبازی اظهار کرد: هر سازمانی برای رشد و پویایی باید بر اساس مقتضیات زمان و نیازهای روز خود را بازمهندسی کند تا بتواند جوابگوی نیازهای جامعه باشد و سازمان دانش آموزی براساس این ایده به این امر مهم پرداخت.

عضو کمیته فنی باز مهندسی سازمان دانش آموزی افزود: تشکیلات سازمان دانش آموزی نیز برای حفظ بقا و پویایی خود بعد از حدود دو دهه ضرورت داشت که از بُعد مدیریتی بازنگری شود و گامی رو به جلو بردارد.

وی با بیان اینکه این باز مهندسی بر اساس دو سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب صورت گرفته است بیان کرد: بازمهندسی انجام شده در ۵ محور ساختار تشکیلات پیشتازان، نشانه ها، نمادها و علایم، محتوای آموزشی و کمیته‌های فنی اتفاق افتاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار