٧٠ بیمار بدحال مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های گیلان بستری هستند

رشت ( پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد ٧٠ بیمار مبتلا به کووید ۱۹با وضعیت وخیم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند.

کد مطلب: ۱۱۷۰۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
٧٠ بیمار بدحال مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های گیلان بستری هستند

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آبتین حیدرزاده گفت: هم اکنون ٢٩٧ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کووید ١٩ طی دو سه هفته اخیر در استان گیلان روند ثابتی داشته است، اضافه کرد: این مهم نشانگر این است که رفتار مردم در کنترل پیشگیری از بیماری تثبیت شده است و امیدواریم طی هفته های آتی و ایام نوروز این رعایت ها همچنان با قوت ادامه یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان خاطر نشان کرد: از مردم خواهش می کنیم که پروتکل ها را بیشتر رعایت کنند تا آمارها کاهش یابد، البته مردم نیز علاقمند به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

وی با بیان اینکه از جمله دغدغه ها و نگرانی های ما و مردم گیلان سفرهای نوروزی است عنوان کرد: در ستاد کرونا کشور و استان درباره مسافرت ها تصمیمات جدی گرفته شود که خوشبختانه در شرایط فعلی محدودیت برای این استان در نظر گرفته شده که امید است این محدودیت با قوت و جدیت در تعطیلات نوروزی هم ادامه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار