آیین پایانی دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان برگزار شد

اصفهان‌(پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در این مراسم در سخنانی کوتاه، گفت کودک نهالی است که باید با مراقبت و توجه عمیق او را برای فرداهای خویش و ساختن کشور آماده کرد. همچنین کتاب و توجه دادن او به مطالعه و کسب فرزانگی یکی از مصادیق توجه و مراقبت سازنده از کودکان است.

کد مطلب: ۱۱۷۰۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین پایانی دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان برگزار شد

آیین پایانی دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار کاشان و جمعی از مسئولان شهرستان در فضای باز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضایی شاد و کودکانه برگزار شد.

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در این مراسم در سخنانی کوتاه، گفت: کودک نهالی است که باید با مراقبت و توجه عمیق او را برای فرداهای خویش و ساختن کشور آماده کرد. همچنین کتاب و توجه دادن او به مطالعه و کسب فرزانگی یکی از مصادیق توجه و مراقبت سازنده از کودکان است.

شایان ذکر است این جشنواره در دو بخش کتاب‌های تألیفی و ترجمه با موضوع "بازی" و بخشی با عنوان "لی لی حوضک" برگزار و سه جایزه به نفرات برگزیده اعطا شد و بخش دوم نیز با هدف حمایت از نویسندگان و تصویرگران جوان و ایجاد فرصت برای انتشار آثار برگزیدگان برنامه‌ریزی شد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از اپلیکیشن بازی اهل کاشانم و کتاب های برگزیده دوره اول جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان با موضوع آب با عناوینی از جمله نم نم در شهر، نم نم در طبیعت، نم نم در سفر، گلچراغ، ماهی قرمز، فرشته باران، قالیشویی در رود تشنه و دیوار آب خور رونمایی شد و نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع بازی در معرض نمایش عموم قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار