سرتیپ حیدری: نخبگان به عنوان سرمایه‌های علمی مورد اکرام ارتش هستند

تهران (پانا) - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت نخبگان به عنوان سرمایه‌های علمی هر کشوری مورد احترام و اکرام جامعه هستند، ارتش جمهوری اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سرتیپ حیدری: نخبگان به عنوان سرمایه‌های علمی مورد اکرام ارتش هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره رزم مقدماتی نخبگان وظیفه کشوری که در مرکز ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی برگزار شد، افزود: سربازانی که در این دوره پذیرش شدند نخبه بودند که نیروی زمینی ارتش به عنوان نعمتهای الهی از آنها میزبانی کرد. به همین دلیل ما هنگ مخصوص نخبگان را در این مرکز آموزشی بسیار پرسابقه به وجود آوردیم و از اساتید و مربیانی استفاده کردیم که خودشان تحصیلات عالیه و همطراز با این نخبگان بودند که بتوانند در زمینه علمی هماورد آنها باشند استفاده کردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که در مجموع دوره بی نظیری بود ادامه داد: با توجه به این که این سربازان نخبه بودند در این دوره نوع و گونه آموزش‌ها را به طوری برنامه ریزی کردیم که با توجه به ذهن پویا و فعال آن‌ها در راستای تخصص و توانا علمی آن‌ها باشد.

امیر حیدری گفت: تلاش بر این بود که بعد از پایان دوره این سربازان نخبه کشورمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی خوشبین و نسبت به آینده امیدوار باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تکیه و اعتماد به جوانان مورد تاکید قرار داده‌اند در این دوره سعی کردیم نشان دهیم که ایران اسلامی در رکاب رهبری به جوانان کشور اعتماد و تکیه دارد و از آنها به خصوص نخبگان به عنوان نعمت الهی یاد می‌کند.

وی تاکید کرد: می‌توانم با قاطعیت بگویم که بیش از ۹۰ درصد این سربازان نخبه ذهنیت بسیار متفاوتی پیدا کردند و خوشبین تر و امیدوارتر به آینده و نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و در مدت کوتاهی که در خدمت آنها بودیم اگر ارزیابی صورت بگیرد با دیدگاه امیدوارکننده تر و معتقدتر پادگان را ترک می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار