اعلام برنامه های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران همزمان با هفته سرود و نمایش

تهران (پانا) - محمود عباس زاده؛ رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهر تهران معتقد است باید از تمام ظرفیت فضای مجازی جهت انتقال مفاهیم تربیتی در قالب هنراستفاده کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه های  اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران همزمان با هفته سرود و نمایش

محمود عباس زاده ریس اداره فرهنگی هنری و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با پانا گفت:با توجه به فرارسیدن هفته سرود و نمایش (16 تا 20 اسفند) با (شعار هر مدرسه یک سرود، یک نمایش) و با هدف ایجاد روحیه نشاط و گسترش فعالیت های فرهنگی و هدایت استعدادهای هنری و تقویت هویت اسلامی ایرانی دانش آموزان و استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت انتقال مفاهیم تربیتی در قالب هنر، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران علاوه بر انجام فعالیت های پیشنهادی دبیرخانه مرکزی، اقدام به فعالیت هایی ویژه ی دانش آموزان شهر تهران کرد.

عباس زاده ادامه داد: اجرای نخستین جشنواره مجازی تئاتر کاغذی ویژه ی دانش آموزان شهر تهران با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اجرای نمایش های خانگی توسط دانش آموزان و بارگذاری آن در کانال های مدارس و مناطق آموزش و پرورش شهر تهران در برنامه شاد و تولید و توزیع آلبوم موسیقی ((سرود زندگی)) از مهمترین فعالیت های این اداره در این هفته بوده است.

وی افزود: آلبوم سرود زندگی در قالب 7 قطعه سرود شاد جهت اجرای گروهی و همگانی دانش آموزان تدوین و تولید گردیده است. که هم اکنون در کانال و گروه های این اداره در پیام رسان شاد جهت استفاده مدارس و دانش آموزان در حال بارگذاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار