مدریرعامل آرامستانهای اهواز خبر داد:

خاکسپاری روزانه بیش از ۱۰ فوتی کرونایی در اهواز

اهواز (پانا) - مدیرعامل سازمان آرامستان های اهواز از خاکسپاری روزانه بیش از ۱۰ فوتی کرونایی در آرامستان‌های این کلانشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
خاکسپاری روزانه بیش از ۱۰ فوتی کرونایی در اهواز

به گزارش پانا موسی خنافره عصر امروز در جمع خبر نگاران اظهار کرد: در حال حاضر تمام فوتی های کرونایی اهواز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در باغ فردوس و بهشت آباد قدیم خاکسپاری می شوند.

او در ادامه با اشاره به مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان در خصوص مدیریت ارامستانها بیان کرد : طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونا استان، اکنون تمام ورودیهای آرامستان های اهواز و از جمله گلزار شهدا بسته هستند و از ورود مردم جلوگیری می شود با این وجود باز هم برخی ازشهروندان ملاحظات موجود را رعایت نمی کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز گفت: به همراه یک جنازه تنها ۱۰ تا ۱۵ نفر اجازه ورود به آرامستان را دارند که متاسفانه این تعداد پس از خاکسپاری همچنان در آرامستان مانده و برای قرایت فاتحه بر سر مزار دیگر اقوام خود در قسمتهای مختلف آرامستان تردد می کنند.

او افزود: ما موظف به اجرای مصوبات ستاد کرونای استان هستیم اما در مواردی عده ای که به اصرار قصد ورود به آرامستان را دارند با ماموران حراست درگیر شده و حتی آنها را کتک می زنند.

خنافره در پاسخ به این پرسش که آیا اجازه ورود به مردم برای برگزاری مراسم پنج شنبه آخر سال داده می شود گفت: با توجه به آمار افزایشی فوتی های اهواز، فکر نمی کنم تا پایان سال اجازه بازگشایی آرامستان ها را داشته باشیم بنابراین امسال مردم بهتر است از منزل خود برای خیرات و قرائت فاتحه و سایر امور آخرین پنج شنبه سال را انجام دهند و از حضور در آرامستانها خودداری کنند .

گفتنی در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی هستند.

برپایه پیگیری و مشاهدات خبرنگار پانا بنر و اعلامیه های ختم و تسلیت با گردشی هر چند کوتاه درخیابانها و مناطق شهری اهواز روز به روز در حال افزایش است و به گفته خانواده و بستگان بسیاری از متوفیان، آنها بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان باخته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار