جلوگیری از سفر ۱۳ مسافر در شرق اهواز

تهران (پانا) - رییس مرکز بهداشت شرق اهواز اعلام کرد طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، در ۲۴ ساعت گذشته از سفر ۱۳ مسافر در فرودگاه و پایانه مسافربری شرق اهواز که جواب تستشان منفی بود، ممانعت شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جلوگیری از سفر ۱۳ مسافر در شرق اهواز

به گزارش ایرنا امراله مردانی روز پنجشنبه اظهار داشت: در۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۰۰ تست در فرودگاه شهیدقاسم سلیمانی و ۳۵۰ تست سریع کرونا در پایانه مسافربری شرق اهواز از مسافران انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه افرادی که قصد سفر دارند یک یا ۲ روز قبل برای انجام تست به مراکز منتخب ما در سطح شهر مراجعه می کنند که این موضوع باعث کاهش بار مراجعات به مراکز نمونه گیری در فرودگاه و پایانه مسافربری شده است.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: مرحله دوم طرح شهید قاسم سلیمانی به طور رسمی از روز ۲۳ اسفندماه شروع می شود اگر چه ما در حال اجرای این طرح هستیم و روزانه بیماران بسیاری را شناسایی می کنیم.

وی عنوان کرد: در منطقه شرق اهواز میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک زدن حدود ۶۵ درصد است که باید به ۹۵ درصد برسد لذا از مردم تقاضا داریم که این موضوع را جدی بگیرند.

مردانی عنوان کرد: ما تلاش داریم تا قبل از آغاز سال جدید پیک بیماری را کنترل کنیم اما لازمه این کار همراهی و همکاری مردم است.

طبق مصوبه ستاد ملی کرونا لازمه سفر از طریق وسایل نقلیه عمومی ارائه برگه تست منفی کرونا است و از سفر آن دسته از مسافرانی که جواب تستشان مثبت باشد جلوگیری خواهد شد.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان در حالت نارنجی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار