امضای تفاهم نامه سه جانبه شهرداری، آموزش و پرورش و انجمن حکمت در تبریز

تبریز (پانا) - تفاهم نامه سه جانبه شهرداری کلانشهر تبریز، اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و انجمن حکمت جهت حمایت رایگان تحصیلی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تبریز با حضور وزیر آموزش و پرورش امضا شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه سه جانبه شهرداری، آموزش و پرورش و انجمن حکمت در تبریز

با توجه به تاثیرات پایدار و ماندگار برخورداری از آموزش کیفی در سنین پایه مخصوصا مقطع پیش دبستانی در تعمیق تربیت، یادگیری و موفقیت دوره های تحصیلی بعدی در راستای توسعه عدالت آموزشی و مقابله با فقر تربیتی و توسعه نیافتگی آموزشی به ویژه در جامعه کودکان بی سرپرست و بد سرپرست نیازمند شهر تبریز، تفاهمنامه سه جانبه مابین اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، شهرداری کلانشهر تبریز و موسسه انجمن حمایت از کودکان مستعد به تحصیل( حکمت) امضا و جهت اجرا مبادله شد.

در این تفاهمنامه سه جانبه آموزش پرورش به عنوان ناظر، شهرداری تبریز به عنوان تسهیل گر و معرف و موسسه حکمت به عنوان مجری و حامی توسعه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی کاملا رایگان برای کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مناطق ده گانه شهرداری تبریز خواهند بود.

گفتنی است، مقابله با موانع آموزش و پرورش همگانی و عوامل بازماندگی از تحصیل و محرومیت از خدمات آموزشی جامعه هدف( کودکان مبتلا به فقر و نیازمند و آسیب دیده اجتماعی و اقتصادی) از مقطع پیش دبستانی با اولویت ایتام و تامین رایگان دسترسی به آموزش و پرورش و خدمات آموزشی، فرهنگی و امکانات تغذیه ای، بهداشتی و درمانی کودکان جامعه هدف از اهداف این تفاهمنامه است.

این تفاهمنامه سه جانبه در حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی به امضا طرفین رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار