دهقانی خبر داد:

آغاز بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان از سال تحصیلی آینده

تهران (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی درباره موضوع بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان توضیحاتی داد و آغاز این کار را از سال تحصیلی آینده اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان از سال تحصیلی آینده

اردشیر دهقانی در نشست قطبی تبیین طرح بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان که صبح امروز ۱۸ اسفندماه در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد با بیان اینکه بازمهندسی فعالیت‌ها مهم ترین و سنگین ترین پروژه سازمان است اظهار کرد: آغاز این موضوع برای سال تحصیلی جدید است و در این مدت بازمهندسی را بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: دانش‌آموزان، مربیان مجامع و مدرسان مرجع محاطبان این بازمهندسی هستند که این افراد نیز در جلسات ما حضور خواهند داشت و از نظرات استفاده می‌کنیم.

سازمان دانش‌آموزی یک سازمان تربیتی است

علی نقی یزدان پناه مشاور معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی نیز در این نشست با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی یک سازمان تربیتی است اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش قادر به این نیست که تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را محقق کند سازمان دانش‌آموزی برای آموزش و پرورش یک سازمان مکمل است تا خلاء آموزش و پرورش را جبران کند.

وی ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی مبتنی بر تربیت استقرار یافته و یک ابزار است. این سازمان در روش‌های خود برای رسیدن به تربیت استمرار یافته تلاش می‌کند و بازمهندسی فعالیت تشکیلات پیشتازان در این این راستا است.

مشاور معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی افزود: این سازمان یک تشکل نیست بلکه یک فرا تشکل است.

خدمات مربی ماندگار است

ابولقاسم شاکری مشاور معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی نیز بیان کرد: خدمات مربی به جامعه و دانش‌آموز ماندگار است چرا که دانش‌آموزان از مربی الگو می‌گیرند.

وی ادامه داد: بسیاری از مشاغل یاورانه نیستند خدماتی هستند ما افتخار می‌کنیم که الگوی رفتاری برای جامعه هستیم.

شاکری افزود: مقاومت در برابر تغییر طبیعی است تشکیلاتی که ادعای پیشتازی دارد باید خود را بازنگری کند و لازمه فعالیت در جهان ایجاد تحول و تغییر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار