برگزاری جشن نیکوکاری بطور نمادین در مدرسه راه نور ناحیه یک همدان

همدان (پانا) - جشن نیکوکاری بطور نمادین با همکاری سازمان دانش آموزی استان و معاونت پرورشی ناحیه یک در مدرسه راه نور با حضور دانش آموزان و اولیاء آنها بصورت آنلاین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن نیکوکاری بطور نمادین در مدرسه راه نور ناحیه یک همدان

رضا میرزایی رییس سازمان دانش آموزی استان همدان، در گفت و گو با پانا عنوان کرد: همه ساله در ماه اسفند جشن نیکوکاری بصورت حضوری برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت و تامین نیازهای شب عید آنان برگزار می شود و دانش آموزان با کمک های نقدی و غیرنقدی صحنه های زیبایی از انفاق و بخشندگی و کاهش درد و رنج همنوعان خود را به نمایش می گذارند.

میرزایی در خصوص شرایط خاص امسال گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری جشن بصورت حضوری، معلمین و دانش آموزان و خانواده های آنان می توانند کمک های خود را به شماره حساب هایی که از طرف کمیته امداد امام (ره) اعلام شده است واریز کنند.

میرزایی افزود: در همین راستا با مجوز کمیته امداد در سازمان دانش آموزی مرکز نیکوکاری ایجاد شده است و همه می توانند کمک های خود را به شماره کارت:6037-9979-5026-6677 نزد بانک ملی به‌نام مرکز نیکوکاری سازمان دانش آموزی واریز کنند و این کمک ها در کمترین زمان ممکن به‌دست دانش آموزان نیازمند می رسد.

همچنین در این مراسم قربان مرادی، معاون پرورشی ناحیه یک گفت: در احادیث و آیات قرآن کریم تاکید ویژه ای برای انفاق و کمک به همنوع شده است و در شرایط خاص امروز این کمک‌ها ضرورت بیشتری دارد و برای ما که مسلمان هستیم انجام این کار ضرورت بیشتری دارد.

مرادی در ادامه از همه مردم درخواست کرد که امسال توجه بیشتری برای ادامه این کمک ها داشته باشند.

در این مراسم از زحمات عباسی مدیر آموزشگاه راه نور و عبدی معاون آموزشگاه تقدیر به‌عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار