مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین:

کمیته امداد در حمایت و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه هدف خود موفق عمل کرده است

قزوین( پانا ) - مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در بازدید از پایگاه جشن نیکوکاری کمیته امداد گفت کمیته امداد در حمایت و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه هدف خود موفق عمل کرده است.

کد مطلب: ۱۱۶۸۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کمیته امداد در حمایت و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه هدف خود موفق عمل کرده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در بازدید از پایگاه جشن نیکوکاری کمیته امداد که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات تمامی تلاشگران این عرصه گفت: کمیته امداد با حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه هدف خود موفق عمل کرده است.

مریم بیدخام افزود: کمیته امداد با وسعت فعالیتها و اقدامات در حوزه های مختلف حمایتی، توانمندسازی، اشتغالزایی، ارائه تسهیلات، مشاوره های حقوقی، مددکاری و سایر خدمات این نهاد مردمی نقش موثری در کاهش آلام و مشکلات جامعه هدف خود داشته است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی خانواده ها و مسائل و آسیب های اجتماعی امروز از مهم ترین دغدغه های مردم و مسئولین کشور است، افزود: کمک به سلامت اجتماعی، تکریم نیازمندان و ترویج و گسترش فرهنگ انفاق و نوع دوستی از جمله مهمترین موارد خدمات کمیته امداد به جامعه هدف خود است.

وی با اشاره به فعالیت یکصد مرکز نیکوکاری دارای مجوز فعالیت از کمیته امداد گفت: شناسایی و تعامل مؤثر با خیران به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکلات محرومان، طراحی و استقرار مدیریت شبکه‌های نیکوکاری با تمرکز بر محله، برون‌سپاری و توسعه خدمات‌رسانی به نیازمندان در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اهدافی است که در این مراکز دنبال می‌ شود.

بیدخام افزود: مردم نیکوکار و خیران محترم می توانند در هفته نیکوکاری و در طی سال علاوه بر کمک نقدی، حمایت‌های غیرنقدی خود را از طریق این مراکز به نیازمندان واقعی برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار