برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن نیکوکاری شهرستان چناران

چناران ( پانا) - جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن نیکوکاری با حضور علی شمشادی مدیرآموزش و پورش چناران و رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان چناران در دفتر مدیریت آموزش و پرورش چناران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن نیکوکاری شهرستان چناران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چناران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن نیکوکاری با حضورشمشادی مدیرآموزش و پرورش ،هادی صابری معاون پرورشی و ابراهیم خیر خواه مقدم رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان چناران به همراه کارشناسان اداره آموزش و پرورش وکمیته امداد امام خمینی (ره) چناران در دفتر مدیریت آموزش و پرورش چناران برگزار شد.

شمشادی مدیر آموزش و پرورش چناران در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری جشن نیکوکاری و ترویج فرهنگ انفاق و احسان و توسعه فرهنگ مشارکت در جامعه، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و نزدیکی به ایام عید نوروز، از مدیران و مربیان مدارس می خواهیم که همکاری و تلاش مضاعفی را در راستای برگزاری باشکوه جشن نیکوکاری و جلب مشارکت حداکثری دانش آموزان و اولیاء داشته باشند.

وی افزود: سنت حسنه احسان و نیکوکاری، با هدف؛ تأمین مایحتاج خانواده های نیازمند، گسترش، تقویت و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و کمک به همنوع، تحکیم بنیان خانواده های محروم و مستضعف و انسجام اجتماعی، انجام می شود و آرزو می کنیم هیچ دانش آموزی به خاطر مسائل مالی از تحصیل باز نماند، چون این امر انحرافات و آسیب به خانواده و اجتماع را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه هادی صابری معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران اظهار کرد: جشن نیکوکاری به لحاظ معنوی، اجتماعی و فرهنگی از کارکردهای ویژه ای برخوردار است که از آن جمله می توان به گسترش و تقویت هر چه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق، کمک به همنوع و انسجام اجتماعی اشاره کرد.

در پایان ابراهیم خیرخواه مقدم رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چناران نیز با تشکر از همکاری بسیار خوب آموزش و پرورش این شهر با کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری در سنوات گذشته، اظهار امیدواری کرد امسال این جشن با شکوه تر از قبل برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار