بزرگداشت هفته امور تربیتی در ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- آیین بزرگداشت هفته امور تربیتی و تقدیر از معاونین و مربیان پرورشی ناحیه یک بهارستان با حضور رییس اداره قرآن شهرستان‌های استان تهران و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت هفته امور تربیتی در ناحیه یک بهارستان

این مراسم با حضور بهمنش، رئیس اداره قرآن شهرستان‌های استان تهران و مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و شورای معاونین و همکاران حوزه پرورشی مدارس در سالن معلم اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

بهمنش ریاست اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تربیت افراد متعهد برای آینده کشور را به عنوان وظیفه‌ای شاخص برای مشاورین و معاونین پرورشی مطرح کرده و ادامه داد: نقش شما در شکل گرفتن شخصیت بزرگسالی دانش‌آموزان غیرقابل انکار است.

بهمنش در ادامه فعالیت‌های دینی و مذهبی را که باعث محبت و دوستی با ائمه و در نتیجه آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌شود را مساله مهم و ارزشمند پرورشی دانست.

مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام گرفته در سال گذشته تربیت ایرانی - اسلامی را هدف اصلی فعالیت‌های پرورشی و انتظار اصلی اولیا دانست و بیان کرد: موضوعی که شما متولی آن هستید و انتظار جامعه و خانواده‌ها از آموزش و پرورش به عنوان رکن اصلی آموزشی و پرورشی است، شکل درست تربیتی است که همان تربیت ایرانی - اسلامی می‌باشد.

در ادامه جلسه قره باقری معاون پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت در خصوص فعالیت‌های پرورشی گفت: همه مردم وظیفه تربیتی را در کنار آموزش دارند اما این شما معاونین پرورشی هستید که مسئولیت اصلی را بر دوش می‌کشید.

قره باقری ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی افزود: عامل به گفته های خود باشیم تا الگوسازی کنیم. همچنین در این همایش رباب سبزی به عنوان نماینده معاونین پرورشی و اعظم علی پناهی به عنوان نماینده گروه مشاوره به ایراد سخنرانی و نظرات پرداختند .

او در ادامه به برخی از موفقیت‌های حوزه پرورشی در طول سال گذشته نیز اشاره کرد و کسب رتبه‌های برتر قرآنی، جشنواره‌های فرهنگی هنری، جشنواره نوجوان سالم را از اهم این موفقیت‌ها عنوان کرد.

در پایان این مراسم مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با تبریک هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، از تلاش و زحمات کلیه مسئولین و دست اندرکاران حوزه پرورشی استان تشکر کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار