حسین ذوالفقاری: محدودیت‌های مقطعی در هیچ کشوری جوابگو نیست

تهران (پانا) - به گفته رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا باید توجه داشت که محدودیت‌های مقطعی خیلی نتوانست در هیچ کشوری جوابگو باشد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حسین ذوالفقاری: محدودیت‌های مقطعی  در هیچ کشوری جوابگو نیست

به‌گزارش ایلنا، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در برنامه‌ کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی، ضمن اشاره به تلاش‌های کادر درمان در زمان شیوع کرونا، بیان کرد: کار ما بسیار به فعالیت‌های ستاد کرونا مرتبط است، در این ایام کار کادر درمان بسیار سنگین بود و کارهای بزرگی انجام دادند.

وی ادامه داد: در سال گذشته که این اتفاق افتاد، دو روز به انتخابات مانده بود که دو مورد ابتلا در قم شناسایی شد که همان شب نامه‌ایی برای پیشنهادات طرح کردیم و برنامه از همان شب آغاز شد و برای ایام عید ما ۱۵‌ برنامه‌ طرح کردیم که در چند روز ابتدایی سال آن طرح‌ها انجام شد.

ذوالفقاری افزود: ما با در نظر گرفتن ابعاد بیماری محدودیت‌ها را ایجاد کردیم و از طرف دیگر باید امور جامعه را هم مدیریت می‌کردیم، حتی ما محاسبه‌ تردد پیک موتوری‌ها را هم در نظر گرفتیم.

وی گفت: در این بین با مسائلی روبه‌رو شدیم که نیاز بود در ترددها و محدودیت‌ها تعامل ایجاد کنیم، مثلا وقتی در کسب کار محدودیت ایجاد کردیم اما در امور اداری این کار را نکردیم، در واقع این باعث ایجاد اختلال شد، یا اگر در فعالیت کارهای هنری محدودیت اعمال شد به همان اندازه در کارهای مذهبی هم محدودیت اعمال شد.

ذوالفقاری ادامه داد: اما با این وجود باید بدانیم که ایجاد محدودیت خود یک هدف نیست و در غیر این مجموعه‌ تمام محدودیت‌ها یک کار سلبی است و همان زمان که با کاهش بیماری روبه‌رو بودیم به این موضوع می‌اندیشیدیم که در دیگر کشورها شرایط به چه صورت است، اما ما با یک کار سخت روبه‌رو بودیم چون باید بر اساس شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور خودمان عمل می‌کردیم. توجه داشته باشید که محدودیت‌های مقطعی خیلی نتوانست در هیچ کشوری جوابگو باشد و وقتی اول هفته برای ایجاد محدودیت جلسه‌ایی شکل میگرفت که آخر هفته ۴ روز محدودیت ایجاد شود با مشکلاتی رو به رو می‌شدیم و بنابراین به بررسی و طرح محدودیت هوشمند پرداختیم.

ادامه دارد....

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار