بهره‌برداری از ۲۹۱ پروژه مهم صنعت آب و برق

تهران (پانا) - به گفته وزیر نیرو تا امروز در مجموع ۲۹۱ پروژه مهم صنعت آب و برق در قالب پویش هر هفته #الف_ب_ایران با سرمایه گذاری حدود ۶۶ هزار میلیارد تومان به اتمام رسیده و وارد مدار بهره برداری شده است.

کد مطلب: ۱۱۶۷۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از  ۲۹۱ پروژه مهم صنعت آب و برق

«رضا اردکانیان» در مراسم افتتاح ۲۰ پروژه بزرگ صنعت آب و برق در ۶ استان کشور در قالب پویش هر هفته #الف ب-ایران، افزود: بیش از ۶۵ هزار میلیارد تومان نیز از منابع ریالی غیر از بودجه برای اجرای طرح‌های صنعت آب و برق در سال جاری جلب و جذب شده است.

وزیر نیرو گفت: نزدیک به ۶ میلیاردو ۷۰۰ میلیون یورو از منابع غیر بودجه عمومی برای اجرای طرح‌های صنعت آب و برق جذب شد.

وی، تحقق این مهم را دستاورد مهمی برای صنعت آب و برق برشمرد و خاطرنشان‌کرد: افتخار بزرگی است که توانسته‌ایم منابعی را غیر از بودجه دولت را برای اجرای طرح‌ها جذب کنیم.

اردکانیان ابراز امیدواری کرد روند جدب منابع غیردولتی در سال‌های آینده ادامه یابد.

وزیر نیرو در ادامه به بهره‌برداری از طرح های هفته چهل دوم و سوم پویش هرهفته #الف_ب_ایران اشاره کرد و گفت: این هفته در ۲ روز طرح‌های این پویش به بهره برداری رسید که در روز نخست، یکشنبه هفته جاری ۳۵ پروژه سازوکاری به بهره برداری رسید که در افزایش بهره‌وری و خدمات‌رسانی بهتر به مردم نقش مهمی دارد.

وی ادامه‌داد: امروز نیز از ۲۰ پروژه ساخت و سازی با سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی در استان‌های مختلف بهره‌برداری شد.

اردکانیان، به ثمر رسیدن این طرح ها و پروژه ها را حاصل حس تعلق خاطر دانست و افزود: بهره برداری‌های انجام شده فقط و فقط با این حس تعلق خاطری که در همه ایجاد شد ممکن بود و تصویب و دستور تنها نمی‌توانست آنها را به این مرحله برساند.

وزیر نیرو خاطرنشان‌کرد: تا امروز در مجموع ۲۹۱ پروژه مهم صنعت آب و برق در قالب پویش هر هفته #الف_ب_ایران با سرمایه گذاری حدود ۶۶ هزار میلیارد تومان به اتمام رسیده و وارد مدار بهره برداری شده است.

وی افزود: روند بهره‌برداری از طرح‌های این پویش تا پایان سال تداوم خواهد داشت و در یکی از روزهای پایانی سال هم‌زمان با افتتاح طرح‌های آخر پویش، مراسم اختتامیه آن نیز برگزار خواهد شد، ضمن آنکه این قطار برای سال آینده نیز تداوم خواهد داشت و به‌ویژه تا پایان کار دولت دوازدهم این روند اجرایی می‌شود.

اردکانیان، به بررسی لایحه بودجه سال آینده کل کشور در مجلس شورای اسلامی اشاره و ابراز امیدواری کرد: پس از پایان بررسی نمایندگان لایحه بودجه سال آینده به قانونی تبدیل شود که امکانات و تسهیلات بهتری برای تداوم خدمت‌رسانی در اختیار وزارت نیرو و مجموعه دولت قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار